Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50882
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакедон, В. В.-
dc.date.accessioned2024-04-16T11:08:52Z-
dc.date.available2024-04-16T11:08:52Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМакедон В. В. Інструменти цифрового маркетингу для забезпечення розвитку підприємства. Управління розвитком соціально-економічних систем: матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків: ДБТУ. Ч. 2. 2024. С. 294-297.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50882-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарківuk_UA
dc.titleІнструменти цифрового маркетингу для забезпечення розвитку піприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Управління розвитком соціально-економічних систем

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Upravlinnia rozvytkom sotsialno-ekonomichnych system_Ch 2_ 2024_294-297.pdf238.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.