Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/5058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКвятко, Т. М.-
dc.contributor.authorВітковський, Ю. П.-
dc.date.accessioned2022-08-17T10:42:06Z-
dc.date.available2022-08-17T10:42:06Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКвятко Т. М., Вітковський Ю. П. Агромаркетинг в Україні: аспекти розвитку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 206 «Економічні науки». 2019. С. 193-201.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5058-
dc.description.abstractУ даній статті систематизовано наукові погляди на сутність категорії «агромаркетинг», на основі аналізу даної категорії виділено його основні принципи, встановлено причини, які негативно впливають на процес впровадження агромаркетингу в діяльності вітчизняних виробників. Запропоновано створення маркетингової служби на районному рівні, яка ефективно впливатиме на діяльність дрібних виробників аграрної продукції. Також визначено особливості розвитку агромаркетингу в Україні.uk_UA
dc.description.abstractВ данной статье систематизированы научные взгляды на сущность категории «агромаркетинг», на основе анализа данной категории выделены его основные принципы, установлены причины, которые негативно влияют на процесс внедрения агромаркетинга в деятельность отечественных производителей. Предложено создание маркетинговой службы на районном уровне, которая будет эффективно влиять на деятельность мелких производителей аграрной продукции. Также определены особенности развития агромаркетинга в Украине.uk_UA
dc.description.abstractIn this article systematic scientific views on the essence of the category «agro marketing» are systematized, on the basis of the analysis of this category its basic principles are identified, the reasons that negatively influence the process of introduction of agro marketing in the activity of domestic producers are identified. It is proposed to create a marketing service at the rayon level that will effectively influence the activities of small agricultural producers. The features of agro marketing development in Ukraine are also identified.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 206-
dc.subjectагромаркетингuk_UA
dc.subjectаграрна продукціяuk_UA
dc.subjectцільовий ринокuk_UA
dc.subjectмаркетинговий відділuk_UA
dc.subjectкон’юнктура ринкуuk_UA
dc.subjectплатоспроможний попитuk_UA
dc.subjectпотреби споживачівuk_UA
dc.subjectагромаркетингuk_UA
dc.subjectаграрная продукцияuk_UA
dc.subjectцелевой рынокuk_UA
dc.subjectмаркетинговый отделuk_UA
dc.subjectконъюнктура рынкаuk_UA
dc.subjectплатежеспособный спросuk_UA
dc.subjectпотребности потребителейuk_UA
dc.subjectagro marketinguk_UA
dc.subjectagricultural productsuk_UA
dc.subjecttarget marketuk_UA
dc.subjectmarketing departmentuk_UA
dc.subjectmarket conditionsuk_UA
dc.subjectsolvent demanduk_UA
dc.subjectconsumer needsuk_UA
dc.titleАгромаркетинг в Україні: аспекти розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeАгромаркетинг в Украине: аспекты развитияuk_UA
dc.title.alternativeAgromarketing in Ukraine: aspects of developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 206: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20.pdf440.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.