Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5033
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГавриленко, О. В.-
dc.date.accessioned2022-08-17T07:44:23Z-
dc.date.available2022-08-17T07:44:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationГавриленко О. В. Тенденції ефективності виробництва і реалізації сільськогосподарської продукції аграрних підприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 206 «Економічні науки». 2019. С. 13-24.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/5033-
dc.description.abstractУ статті проведено дослідження існуючих тенденцій ефективності виробництва і збуту продукції, яка реалізується вітчизняними сільськогосподарськими підприємствами. Проведено аналіз собівартості одиниці реалізованої продукції та обсягу динаміки товарної продукції на прикладі діяльності ПСП «Маяк» та ТОВ «Відродження». Визначено ключові фактори, які впливають на збутову діяльність аграрних підприємств. Запропоновано заходи щодо збільшення обсягів продаж сільськогосподарської продукції в сучасних економічних умовах. Відзначено роль концепції маркетингу у підвищенні ефективності реалізації аграрних підприємств.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проведено исследование существующих тенденций эффективности производства и сбыта продукции, реализуемой отечественными сельскохозяйственными предприятиями. Проведен анализ себестоимости единицы реализованной продукции и объема динамики товарной продукции на примере ПСП «Маяк» и ООО «Возрождение». Определены ключевые факторы, влияющие на сбытовую деятельность аграрных предприятий. Предложены мероприятия по увеличению объемов продаж сельскохозяйственной продукции в современных экономических условиях. Отмечена роль концепции маркетинга в повышении эффективности реализации аграрных предприятий.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the existing trends in the efficiency of production and marketing of products sold by domestic agricultural enterprises. The cost of the unit of sold products and the volume of dynamics of commodity products are analyzed on the example of the activity of PJSC «Mayak» and LLC «Renaissance». The key factors that influence the marketing activities of agricultural enterprises are identified. Measures are proposed to increase the sales of agricultural products in today's economic environment. The role of marketing concept in improving the efficiency of agricultural enterprises realization is noted.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 206-
dc.subjectфективністьuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectреалізаціяuk_UA
dc.subjectаграрне підприємствuk_UA
dc.subjectсільськогосподарська продукціяuk_UA
dc.subjectэффективностьuk_UA
dc.subjectпроизводствоuk_UA
dc.subjectреализацияuk_UA
dc.subjectаграрное предприятийuk_UA
dc.subjectсельскохозяйственная продукцияuk_UA
dc.subjectfficiencyuk_UA
dc.subjectproductionuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectagricultural enterprisesuk_UA
dc.subjectagricultural productsuk_UA
dc.titleТенденції ефективності виробництва і реалізації сільськогосподарської продукції аграрних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeТенденции эффективности производства и реализации сельскохозяйственной продукции аграрных предприятийuk_UA
dc.title.alternativeTrends in efficiency of production and sale of agricultural products of agricultural enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 206: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf398.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.