Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50252
Название: Формування міжнародних маркетингових стратегій підприємств в умовах впливу зовнішнього середовища
Авторы: Дядін, А. С.
Дата публикации: 2011
Издательство: Харків: ХДУХТ
Библиографическое описание: Дядін А. С. Формування міжнародних маркетингових стратегій підприємств в умовах впливу зовнішнього середовища. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2011 р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 3. С. 98-99.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50252
Располагается в коллекциях:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2011_3_98-99.pdf220.95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.