Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50252
Title: Формування міжнародних маркетингових стратегій підприємств в умовах впливу зовнішнього середовища
Authors: Дядін, А. С.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Дядін А. С. Формування міжнародних маркетингових стратегій підприємств в умовах впливу зовнішнього середовища. Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2011 р. Харків: ХДУХТ, 2011. Ч. 3. С. 98-99.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/50252
Appears in Collections:Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tezy_dop_Prohresyvna_tekhnika_ta_tekhnolohiyi_2011_3_98-99.pdf220.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.