матеріали VIII Міжнародної науково-практичної конференції "Управління розвитком соціально-економічних систем" : [229] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 229
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Роль маркетингу в туристичному бізнесіПерерва, П. О.; Косенко, О. П.
2024Туризм в Україні: сучасний стан, проблеми, шляхи подоланняПалапа, Н. В.
2024Перспективи та переваги розвитку пішохідного туризмуЛопатюк, А. Ю.; Перерва, П. Г.
2024Перспективи розвитку екстремального туризму в УкраїніЛепетень, Д. А.; Перерва, П. Г.
2024Спортивний туризм як спосіб збереження здоров'яКулакова, С. О.; Перерва, П. Г.
2024Аналіз інвестиційного ландшафту України в епоху нестримних змінШурпенкова, Р. К.; Ткачук, І. К.
2024Перспективи розвитку українського малого підприємництва в умовах кризиШевченко, Н. В.; Горбан, І. М.
2024Методи та інструменти оптимізації прийняття рішень в умовах динамічного середовищаЗаїка, С. О.; Шафоренко, І. Ю.
2024Аналіз ризиків аграрного сектора економіки під час повномасштабної війни в УкраїніЗаїка, С. О.; Чумак, А. Л.
2024Тенденції цифровізації в управлінні бізнесомЧуйко, М. М.
2024Цифровий маркетинг як каталізатор змін сучасного бізнесуЗаїка, С. О.; Черкасова, В.
2024Управління процесами автоматизації маркетингу в готельному бізнесіЧаплінський, Ю. Б.
2024Революція в сфері реклами та аналітики за допомогою штучного інтелектуЗаїка, С. О.; Христенко, С. С.
2024Напрями підвищення ефективності стратегічного управління просторовим розвитком міських територіальних громадХохуляк, О. О.
2024Значення та основні аспекти управління конкурентоспроможністю послугЛишенко, М. О.; Холявка, Я.
2024Розвиток мережі мікроінфлюенсерів та мегаінфлюенсерів як інструменту цифрового маркетингу: стратегії і вплив на аудиторіюЗаїка, С. О.; Христенко, С. С.
2024Digital tools of modern marketingZaika, S. O.; Fokina, M.
2024Застосування Lean manufacturing для управління підприємствомЗасанський, В. В.; Фетісов, О. О.
2024Інноваційні методи взаємодії з клієнтами у сфері маркетигових сервісівЗаїка, С. О.; Федорченко, А. М.
2024Маркетинг соціокультурної сфери у розрізі концепції «8Р»Устіловська, А. С.; Творонович, В. І.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 41 to 60 of 229