Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49597
Title: Створення міжнародного бренду у сфері гостинності. Розробка заходів по формуванню конкурентних переваг
Authors: Яремчук, Ольга Валеріївна
metadata.dc.contributor.advisor: Колесник, В. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Keywords: брендинг;готельне підприємство;готельна мережа;продукт підприємства гостинності;оцінка якості послуг
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Яремчук О. В. Створення міжнародного бренду у сфері гостинності. Розробка заходів по формуванню конкурентних переваг: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. В. В. Колесник; Харків: ДБТУ, 2023. 119 с.
Abstract: Актуальність теми дипломної роботи Готельна індустрія є основою туристичного сектору та має потенціал для отримання значних і постійних надходжень до бюджету. Успішне зростання та розвиток готельних підприємств є важливою стратегічною метою для туристичної галузі в цілому. Будучи невід’ємною частиною інфраструктури, готельне господарство відображає соціальний ландшафт міста, охоплюючи культурні та ділові об’єкти, а також виробничий сектор. Діяльність готельних підприємств відіграє важливу роль у зміцненні взаємовідносин, створенні системи інтеграційних процесів, які сприяють соціальному та культурному обміну, вихованню культури пізнань. У сучасному контексті туристичного ринку вкрай важливо знайти альтернативні засоби підвищення конкурентоспроможності готелів, які або виходять у галузь, або вже працюють у сформованому сегменті. Одним із таких методів є використання нематеріальних активів, зокрема брендингу, який відіграє важливу роль для успішного функціонування готельного підприємства. Відмінність і впізнаваність бренду служать конкурентними перевагами для компанії, яка ним володіє. Тому для готельних підприємств важливо вивчати, модифікувати та впроваджувати передові технології та методи управління, такі як брендинг, щоб залишатися актуальними та успішними. Метою роботи магістра є побудова теоретичних і методологічних засад, а також практичних рекомендацій для створення успішної стратегії брендингу в індустрії готельного бізнесу. Для досягнення цієї мети в рамках дослідження були визначені наступні завдання:  Розкриття сутності та значення бренду в умовах сучасності;  Виявлення особливостей процесів формування бренду готельних підприємств;  Встановлення концептуальних засад брендингу у діяльності готельного підприємства;  Вивчення тонкощів функціонування готельних брендів;  Аналіз маркетингових комунікацій в процесі розвитку готельного бренду;  Вивчення сутності та функціонування готельної мережі;  Розробка стратегії брендингу готельного підприємства. Об’єктом дипломної роботи є процес формування і управління брендом як нематеріальним активом на ринку готельних послуг. Предмет дослідження – підходи з теоретико-методичної і практичної точки зору до брендингу в готельній індустрії. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів полягає в аналізі ринку гостинності, розробці програми досліджень, розробки заходів які стимулюватимуть бренд підприємства гостинності, формулюванні висновків, підготовці матеріалів до публікацій. Публікації, апробація. Основні положення дипломної роботи доповідалися й обговорювалися на ІІ Міжнародній науково-практичній конференції в системі Міністерства та науки «Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі» (Додаток А); засіданнях студентських науково-дослідних гуртків кафедри торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49597
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_241z-22m-01_Yaremchuk_O_V.pdf
  Restricted Access
2.49 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.