Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49593
Title: Управління фірмовим стилем на підприємствах індустрії гостинності
Other Titles: Company style management in enterprises of the hospitality industry
Authors: Погорілов, Данило Сергійович
metadata.dc.contributor.advisor: Скриннік, В. І.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи
Keywords: фірмовий стиль;гостинність;управління;готельний бізнес;corporate style;hospitality;management;hotel business
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Погорілов Д. С. Управління фірмовим стилем на підприємствах індустрії гостинності: кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. В. І. Скриннік; Харків: ДБТУ, 2023. 56 с.
Abstract: Мета дослідження полягає в обґрунтуванні теоретичних засад і практичних рекомендацій щодо розвитку корпоративної культури підприємств індустрії гостинності та напрямів її реалізації з метою формування конкурентних переваг підприємств на зовнішніх і внутрішніх ринках. Об’єктом дослідження є процес розвитку та управління фірмовим стилем підприємств індустрії гостинності в умовах нестабільності ринкового середовища. Предметом дослідження є комплекс теоретичних і практичних аспектів щодо вдосконалення розвитку корпоративної культури готелю «Інтурист-Закарпаття». Методи дослідження Обґрунтованість отриманих результатів забезпечено використанням наукових методів, таких як: порівняння, узагальнення, аналіз літературних джерел та Інтернет-ресурсів, аналітико-дослідницький метод, статистичний метод, описовий, метод факторного аналізу, метод абсолютних та відносних різниць, прийоми економічного аналізу (табличний, порівняння, групування, графічний), методи пошуку і збору даних. Практичне значення полягає в тому, що отримані результати можуть використовуватися в діяльності готельних підприємств задля підвищення їх конкурентоспроможності в сучасних умов розвитку економіки. Апробація результатів дослідження. Основні висновки, положення та результати дослідження були розглянуті і схвалені на кафедрі торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи Державного біотехнологічного університету.
The purpose of the study is to substantiate the theoretical principles and practical recommendations regarding the development of the corporate culture of hospitality industry enterprises and the directions of its implementation in order to form competitive advantages of enterprises in foreign and domestic markets. The object of the research is the process of development and management of corporate style of enterprises of the hospitality industry in conditions of instability of the market environment. The subject of the study is a complex of theoretical and practical aspects regarding the improvement of the development of the corporate culture of the "Intourist-Zakarpattia" hotel. Research methods The validity of the obtained results is ensured by the use of scientific methods, such as: comparison, generalization, analysis of literary sources and Internet resources, analytical and research method, statistical method, descriptive method, method of factor analysis, method of absolute and relative differences, methods of economic analysis (tabular , comparison, grouping, graphic), methods of searching and collecting data. The practical significance is that the obtained results can be used in the activities of hotel enterprises to increase their competitiveness in modern conditions of economic development. Approbation of research results. The main conclusions, provisions and results of the study were reviewed and approved by the Department of Trade, Hotel-Restaurant and Customs Affairs of the State Biotechnology University.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49593
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_241z-22m-01_Pohorilov_D_S.pdf
  Restricted Access
1.16 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.