Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49536
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorПолупан, В. В.-
dc.contributor.authorСємєйкіна, Ангеліна Сергіївна-
dc.date.accessioned2024-03-25T10:24:00Z-
dc.date.available2024-03-25T10:24:00Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСємєйкіна А. С. Напрями підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства на прикладі «Estiatorio Milos» (США): кваліфікаційна робота другого (магістерського) рівня: спец. 241 Готельно-ресторанна справа; наук. кер. В. В. Полупан; Харків: ДБТУ, 2023. 105 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49536-
dc.description.abstractАктуальність теми кваліфікаційної роботи. У сучасному конкурентному середовищі ресторани перебувають під тиском необхідності вирішувати завдання обслуговування більш організовано і цілеспрямовано. Системи управління ресторанами характеризуються високою функціональністю і складністю, а перед персоналом стоїть завдання забезпечити приємне середовище для гостей. Важливо вивчати потреби гостей, щоб врахувати їхні різні потреби і забезпечити найкращі умови для задоволення їхніх очікувань у ресторанному обслуговуванні.Для конкурентоспроможності на даному ринку необхідне покращення якості обслуговування гостей, розробки нових організаційно-економічних підходів, удосконалених методів управління, а також інноваційних рішень. Кінцева мета розробки та реалізації стратегічних програм розвитку ресторанної індустрії полягає у формуванні лояльності клієнтів на базі забезпечення високої якості послуг, що надаються. Разом з тим, індустрія гостинності - як один із розвинених видів господарської діяльності в міжнародному бізнесі, де зосереджений значний капітал, має значний вплив на темпи зростання національної економіки, рівня зайнятості населення, сталого зростання змішаних галузей, що в сукупності актуалізують проблеми її раціонального управління. 4 Мета кваліфікаційної роботи - напрями підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства на прикладі «Estiatorio Milos» (США)». Завдання. - розглянути основні аспекти конкурентоспроможності сучасних ресторанних послуг та тенденції розвитку ресторанного бізнесу; - описати особливості оцінювання конкурентоспроможності ресторану; - надати загальну характеристику ресторану «Estiatorio Milos», сервісу та послугам, проаналізувати організаційну структуру та принципи управління рестораном; - здійснити аналіз основних заходів з розвитку ресторанних послуг та нарощування конкурентних переваг ресторанного підприємства; - розглянути фактори негативного впливу на розвиток індустрії гостинності та рекомендації щодо їх подолання; - надати рекомендації щодо застосування інноваційних технологій ресторанним підприємствами для підвищення конкурентоспроможності; - науково обґрунтувати напрями стратегічних рішень щодо підвищення конкурентоспроможності та ризики, що виникають. Об’єкт дослідження. Об’єктом дослідження є дослідження діяльності ресторану «Estiatorio Milos». Предмет дослідження. Предметом дослідження є теоретико-методичні та практичні аспекти впровадження інновацій та стратегії управління рестораном. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Заключається у дослідженні теоретичних аспектів системи управління, стратегії на підприємствах ресторанного господарства, впровадженню інновацій для підвищення конкурентоспроможності, аналізі поняття задоволеності клієнтів. Апробація. Основні положення роботи доповідались на засіданнях наукового гуртка кафедри торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectресторанuk_UA
dc.subjectсервісuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectризикиuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.titleНапрями підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства на прикладі «Estiatorio Milos» (США)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра торгівлі, готельно-ресторанної та митної справи-
Appears in Collections:241 – " Готельно - ресторанна справа" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_241-22m-01_Syemyeykina_A_S.pdf
  Restricted Access
2.03 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.