Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49038
Title: Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації
Other Titles: Marketing coordination of innovative processes in the context of digitalization
Authors: Прядко, О. М.
Чміль, Г. Л.
Олініченко, К. С.
Keywords: цифровізація;маркетингова координація;інновації;взаємодія;цифрова економіка;учасники інноваційного процесу;цифрова трансформація;бізнес
Issue Date: 2024
Publisher: Видавничий дім «Гельветика
Citation: Прядко О. М., Чміль Г. Л., Олініченко К. С. Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. № 1. С. 84-90.
Abstract: Цифровізація – зміна форми бізнесу за умов цифрової реальності з урахуванням даних. Авторами розглянуто основні визначення поняття цифрової економіки. Досліджено вплив бізнес-процесів цифрової трансформації на маркетинго ву діяльність, організовано взаємодію суб’єктів ринку в цифровому середовищі, визначено характер і спрямованість трансформації процесів, які контролюють маркетингову діяльність у цифровій економіці. Запропонова схема марке тингових комунікацій у цифровому середовищі, яка представляє загальну систему, в якій існує маркетингова координа ція, і вказує на цифрову платформу, на якій ця взаємодія зараз реалізована. Наведено можливі шляхи реалізації комуні кації в контексті цифровізації. Розкрито особливості координації інноваційних процесів на основі маркетингу відносин. Визначено її переваги і недоліки у маркетинговій координації інноваційних процесів. Розроблено відповідні маркетингові інструменти для створення інноваційних технологій.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49038
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_MARKETYNHOVA KOORDYNATSIYA_84-90.pdf558.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.