Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49038
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПрядко, О. М.-
dc.contributor.authorЧміль, Г. Л.-
dc.contributor.authorОлініченко, К. С.-
dc.date.accessioned2024-03-15T09:59:53Z-
dc.date.available2024-03-15T09:59:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПрядко О. М., Чміль Г. Л., Олініченко К. С. Маркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізації. Науковий погляд: економіка та управління. 2024. № 1. С. 84-90.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/49038-
dc.description.abstractЦифровізація – зміна форми бізнесу за умов цифрової реальності з урахуванням даних. Авторами розглянуто основні визначення поняття цифрової економіки. Досліджено вплив бізнес-процесів цифрової трансформації на маркетинго ву діяльність, організовано взаємодію суб’єктів ринку в цифровому середовищі, визначено характер і спрямованість трансформації процесів, які контролюють маркетингову діяльність у цифровій економіці. Запропонова схема марке тингових комунікацій у цифровому середовищі, яка представляє загальну систему, в якій існує маркетингова координа ція, і вказує на цифрову платформу, на якій ця взаємодія зараз реалізована. Наведено можливі шляхи реалізації комуні кації в контексті цифровізації. Розкрито особливості координації інноваційних процесів на основі маркетингу відносин. Визначено її переваги і недоліки у маркетинговій координації інноваційних процесів. Розроблено відповідні маркетингові інструменти для створення інноваційних технологій.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВидавничий дім «Гельветикаuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингова координаціяuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectвзаємодіяuk_UA
dc.subjectцифрова економікаuk_UA
dc.subjectучасники інноваційного процесуuk_UA
dc.subjectцифрова трансформаціяuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.titleМаркетингова координація інноваційних процесів в умовах цифровізаціїuk_UA
dc.title.alternativeMarketing coordination of innovative processes in the context of digitalizationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
S_MARKETYNHOVA KOORDYNATSIYA_84-90.pdf558.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.