Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48987
Название: | Особливості формування лідерських компетентностей державних службовців |
Другие названия: | Peculiarities of formation of leadership competencies of civil servants |
Авторы: | Божидай, Ірина Ігорівна Міненко, Софія Іванівна Сагачко, Юлія Миколаївна |
Ключевые слова: | компетентності;лідерські компетентності;державна служба;компетентності державних службовців;competencies;leadership competencies;public service;competencies of civil servants |
Дата публикации: | 2024 |
Издательство: | Харків |
Библиографическое описание: | Божидай І. І., Міненко С. І., Сагачко Ю. М. Особливості формування лідерських компетентностей державних службовців. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2024. № 1. С. 36-41. |
Серия/номер: | Актуальні проблеми інноваційної економіки та права;№ 1 |
Краткий осмотр (реферат): | Результативна діяльність органів публічної влади є запорукою соціально-економічного розвитку та ефективного функціонування як держави взагалі, так і окремих територіально-адміністративних одиниць. Питання компетенцій державних службовців в даному аспекті виходить на перший план, так як саме від них буде залежати результативність їхньої роботи, рівень
та якість надання адміністративних послуг, забезпечення функціонування соціальної сфери, впровадження різних програм розвитку та співпраці тощо. У контексті сучасної адміністративної реформи в Україні, проголошеної Президентом, лідерство
постає провідним елементом успіху подальшого розвитку та модернізації державної служби та служби в органах місцевого самоврядування. Саме тому розвиток лідерських компетентностей публічних управлінців розглядається як системне явище, що
побудоване на основі аналізу, оцінки, формування плану, з подальшою перспективою розвитку, відповідно до займаної посади та
її рівня в організаційній системі державної служби. Питання визначення лідерських компетентностей, їх оцінки та різні методичні підходи щодо розвитку дозволяють стверджувати про недосконалість існуючої системи. Однак підготовка лідерів-управлінців повинна ґрунтуватись на принципах системності, аналітичності, чітких і надійних теоретичних і логіко-методологічних положеннях. Водночас виявлення і навчання лідерів – це складний процес, що має розглядатися як один із специфічних
різновидів психолого-педагогічної діяльності. І у цьому сенсі проблема організації підготовки лідерів виявляється тісно пов’язаною з системним вибором раціональних методів і способів, прийомів і педагогічних технологій з адекватними цілями та очікуваним результатом. Адже як професійна підготовка лідерів, так і їхній особистісний розвиток, мають бути передусім спрямовані на їхню майбутню практичну діяльність, в якій і реалізуватимуться результати підготовки. Effective activity of public authorities guarantees socio-economic development and effective functioning of the state as a whole and individual territorial-administrative units. The question of the competencies of civil servants in this aspect comes to the fore since the effectiveness of their work, the level and quality of the provision of administrative services, ensuring the functioning of the social sphere, the implementation of various development and cooperation programs, etc. will depend on them. In the context of the modern administrative reform in Ukraine, announced by the President, leadership becomes the leading element of the success of the further development and modernization of the civil service and service in local self-government bodies. That is why the development of public managers' leadership competencies is considered a systemic phenomenon built based on analysis, assessment, and plan formation, with further development prospects by the position held and its level in the organizational system of the civil service. The issue of defining leadership competencies, their assessment, and various methodological approaches to their development allows us to assert the imperfection of the existing system. Nevertheless, the training of leaders-managers should be based on the principles of systematicity and analyticity, on clear and reliable theoretical and logical-methodological provisions. At the same time, identifying and training leaders is a complex process that should be considered as one of the specific types of psychological and pedagogical activity. Moreover, in this sense, the problem of organizing the training of leaders is closely related to the systematic selection of rational methods and methods, methods, and pedagogical technologies adequate to the goals and expected results. After all, leaders' professional training and personal development should first be aimed at their future practical activities, in which the training results will be realized. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48987 |
ISSN: | 2524-0455 |
Располагается в коллекциях: | Випуск 1 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
apie_2024_1_10.pdf | 305.59 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.