Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48807
Назва: Конкурентні стратегії цифрової адаптації бізнес-процесів
Інші назви: Competitive strategies for digital adaptation of business processes
Автори: Мандич, Олександра Валеріївна
Малій, Олена Григорівна
Бірченко, Наталія Олександрівна
Петренко, Огег Ігорович
Ключові слова: конкурентна стратегія;цифрова трансформація;цифрова адаптація;ринкова активність;суб’єкти бізнесу;процедурний підхід;моделювання;алгоритмізація;результативність;competitive strategy;digital transformation;digital adaptation;market activity;business entities;procedural approach;modelling;algorithmisation;efficiency
Дата публікації: 2023
Видавництво: Харків
Бібліографічний опис: Мандич О. В., Малій О. Г, Бірченко Н. О., Петренко О. І. Конкурентні стратегії цифрової адаптації бізнеспроцесів. Актуальні проблеми інноваційної економіки та права. 2023. № 4. С. 23-29.
Серія/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки та права;№ 4
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню напрямів адаптації бізнесу до сучасної парадигми функціонування ринкових систем – цифрової трансформації. Метою даної статті є проведення теоретико-методологічного базису формування конкурентних стратегій компаній, визначення особливостей в умовах цифрової трансформації бізнес-процесів, а також запровадження сценаріїв моделювання та запровадження процедур й алгоритмів цифрової адаптації конкурентних стратегій компаній. Представлено конкурентний вплив ринкового середовища на формування системи стратегічного управління, який враховує вплив учасників економічних відносин на функціонування обраного об'єктового ринку, вплив товарів-аналогів та товарного ринкового асортименту, вплив та переваги сукупності, вплив постачальників на ринкову архітектуру, вплив покупців на результативність функціонування ринкових бізнес-суб'єктів тощо. Визначено, що процес цифрової адаптації має відбуватися з урахуванням базових конкурентних стратегій та інтеграції цифрових інструментів. Представлено окремі конкурентні стратегії для розвитку бізнесу, надано характеристику за окремою обраною для даного дослідження стратегією позитивних та негативних важелів впливу на діяльність компанії. Приділено увагу при цифровій адаптації до конкурентної стратегії фокусування на вартості, яка є однією з базових для отримання конкурентних переваг та спрямована на досягнення низької вартості виробництва або постачання товарів у вузькій ніші ринку. Дана конкурентна стратегія дозволяє компанії досягати успіху на ринку, концентруючись на онкретному сегменті ринку та надаючи клієнтам товари з низькою вартістю. Вибір даної стратегії зумовлений наявними можливостями цифрової адаптації стратегії в існуючих ринкових умовах. Продемонстровано, що напрям розвитку стратегічного управління бізнесом має передумови для запровадження моделей цифрової адаптації. Запропоновано процедурний підхід та алгоритмізацію інтеграції інструментарію та технологій цифрової адаптації бізнесу до сучасних умов з урахуванням змістовного обґрунтування запропонованих рішень.
The article represents the study of the directions of business adaptation to the modern paradigm of market systems functioning - digital transformation. The purpose of this article is to provide a theoretical and methodological basis for the formation of competitive strategies of companies, to identify the peculiarities of digital transformation of business processes, and to introduce modeling scenarios and implement procedures and algorithms for the digital adaptation of competitive strategies of companies. The article presents the competitive impact of the market environment on the formation of a strategic management system, which considers the influence of economic relations participants on the functioning of the selected object market, the influence of analog goods and the commodity market assortment, the impact and advantages of the aggregate, the influence of suppliers on the market architecture, the influence of buyers on the performance of market business entities, etc. It is determined that digital adaptation should take place while considering basic competitive strategies and the integration of digital tools. The authors present some competitive strategies for business development and describe the positive and negative levers of influence on the company's activities for a particular strategy chosen for this study. In digital adaptation to a competitive strategy, the authors focus on cost, which is one of the basic strategies for gaining competitive advantages and is aimed at achieving a low cost of production or supply of goods in a narrow market niche. This competitive strategy allows the company to succeed by focusing on a specific market segment and providing customers with low-cost products. This strategy was chosen due to the existing opportunities for digital adaptation of the strategy in the current market conditions. It is demonstrated that the development direction of strategic business management has prerequisites for introducing digital adaptation models. A procedural approach and algorithmisation of integration of tools and technologies for digital adaptation of business to modern conditions are proposed, considering the substantive justification of the proposed solutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48807
ISSN: 2524-0455
Розташовується у зібраннях:Випуск 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
apie_2023_4_6.pdf498.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.