Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48776
Title: Маркетингова стратегія управління робочою силою на підприємствах
Authors: Чикуркова, А. Д.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Чикуркова А. Д. Маркетингова стратегія управління робочою силою на підприємствах. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: Маркетинг робочої сили відповідальний етап управління робочою силою, спрямований на довгострокове забезпечення організації людськими ресурсами. Ці ресурси утворюють стратегічний потенціал, за допомогою якого можливе вирішенни конкретних цільових задач. Маркетинг робочої сили як інструмент цілеспрямованої і ефективнішої роботи з управління персоналом є складовою стратегії і тактики виживання та розвитку підприємства при ринкових взаємовідносинах.
Marketing the labour a responsible stage of labour management, directed on long-term ensuring the organizations human resource. These facility form the strategic potential, by means of which there is possible permit of the concrete problems. Marketing the labour as instrument goal-directed and efficient work there is part with personnel management to strategies and tacticians, as well as developments of the enterprise in condition market.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48776
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_50.pdf136.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.