Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЖегус, О. В.-
dc.contributor.authorШуклінов, Владислав Миколайович-
dc.date.accessioned2024-03-07T11:52:29Z-
dc.date.available2024-03-07T11:52:29Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationШуклінов В. М. Формування стратегії просування агентства маркетингових послуг: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. В. Жегус; Харків: ДБТУ, 2023. 79 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48704-
dc.description.abstractАктуальність теми кваліфікаційної роботи. Сучасний динамічний ринок маркетингових послуг насичений новітніми технологіями та характеризується швидкими змінами у поведінці суб’єктів господарювання, що вимагає від маркетингових агенцій розробки гнучких та ефективних стратегій просування. В умовах зростаючої конкуренції на ринку маркетингових послуг, агентствам необхідно не лише відрізнятися, але й демонструвати високу ефективність і новаторство у своїх методах.. Метою кваліфікаційної роботи є розвиток теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо формування стратегії просування агентства маркетингових послуг. Відповідно до встановленої мети поставлені і вирішені такі завдання:  розкрити сутність та особливості аутсорсингу маркетингу як альтернативна форма його організації на підприємствах;  охарактеризувати сутність та види маркетингових послуг;  опрацювати особливості формування стратегії просування маркетингових послуг;  охарактеризувати стан та тенденції розвитку ринку маркетингових послуг  здійснити конкурентний аналіз на ринку маркетингових послуг в Україні;  проаналізувати діяльність маркетингових агентств в Україні;  розробити практичні рекомендації щодо обґрунтування концепції просування маркетингового агентства;  визначити напрями та шляхи удосконалення стратегії просування маркетингового агентства;  запропонувати маркетингові інструменти просування маркетингового агентства. Об’єктом дослідження є теоретичні і практичні аспекти формування стратегії просування агентства маркетингових послуг. Предметом дослідження є процеси формування стратегії просування агентства маркетингових послуг. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. За результатами кваліфікаційної роботи розвинуто теоретичні засади та розроблено практичні рекомендації щодо формування стратегії просування агентства маркетингових послуг, яке виходить на ринок, що дозволить забезпечити йому формування та стимулювання попиту на свої послуги для отримання перших замовлень. Апробація результатів виконання кваліфікаційної роботи відбулася на V Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених «Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді» (20 жовтня 2023 р., Державний біотехнологічний університет, Харків).uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингові послугиuk_UA
dc.subjectаутсорсингuk_UA
dc.subjectмаркетингове агенствоuk_UA
dc.subjectстратегія просуванняuk_UA
dc.titleФормування стратегії просування агентства маркетингових послугuk_UA
dc.title.alternativeFormation of marketing services agency promotion strategyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dcterms.references1. CHANGES. URL: https://changes.agency/ 2. INMARK. URL: https://www.inmark.com.ua 3. Netpeak. URL: https://www.netpeak.ua 4. Promodo. URL: https://www.promodo.ua 5. Savytska N., Zhehus O., Chmil H., Uchakova N., Androsova T., Priadko O.Applied research of digital readiness of retails (Scopus, Італія, стаття англійською мовою). WSEAS Transactions on Environment and Development. 2022. Vol. 18. P. 798–809. DOI:10.37394/232015.2022.18.75 6. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 2023. 15 (1), 124-134. URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 7. Бубенець І. Г., Кривокінь А.В. Трансформація інструментів маркетингу: сучасні тренди. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2022 р. / Харків: ДБТУ С. 98-99. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/14558/1/AKTUAL_NI_%20PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-99-100.pdf 8. Березюк В. О. Маркетингові комунікації в інтернет-середовищі: сутність та проблематика інтеграції Маркетинг і цифрові технології. 2023. Т. 7, № 1. С. 120-127 URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2023_7_1_12 9. Боцян Т. В. Аутсорсинг маркетингу в діяльності підприємств малого і середнього бізнесу. Економіка. Управління. Інновації. Серія : Економічні науки. 2017. Вип. 2. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2017_2_3 10. Державна служба статистики України. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/ 11. Дрокіна Н. І. Інтернет-маркетинг як основний елемент сучасного маркетингу Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2021. № 1. С. 39-44. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecmebi_2021_1_9 12. Жегус О. В. Маркетинг можливостей як сучасна концепція розвитку суб’єктів господарювання в умовах глобальних викликів. Бізнес Інформ. 2023. №8. C. 300–308. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-8-300-308 13. Жегус О. В. Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 2. С. 227-238. URL: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=esprstp_2015_2_24 14. Жегус О. В. Особливості маркетингової стратегії відновлення бізнесу в Україні/ Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. (27–29 квітня 2023 р., м. Хмельницький). Хмельницький : ХНУ, 2023. С.59-62 15. Жегус О. В., Ілляшенко О. В. Маркетингова аналітика в забезпеченні відновлення та розвитку суб’єктів бізнесу в Україні. Бізнес Інформ. 2023. №7. C. 212–219. URL: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-7-212-219 16. Жегус О., Савицька Н., Посохова С. Розвиток аналітичного інструментарію маркетингу в соціальних мережах. Journal on economic and social issues. 2022. №2. URL. http://perspectives-ism.eu/full/p222-s005.pdf 17. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. «Ефективна економіка» № 4, 2023. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 (весна) 18. Жегус О.В. Формування стратегії маркетингу в соціальних мережах закладу вищої освіти. Marketing and Digital Technologies. 2018. Т. 2. № 2. С. 58–75. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_8 19. Жегус О.В., Афанасьєва О.П., Олініченко К.С., Маренич В.М. Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайту інформаційного порталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг/ Збірник наукових праць ХДУХТ. 2021, с. 92-107. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/3225/1/4_%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F.pdf 20. Золотарьова В. І. Напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємств рекламної сфери. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/8_2018/160.pdf 21. Калінін О. В. Аутсорсинг як фактор маркетингу інвестиційної привабливості диверсифікованих промислових підприємств // Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2019. Вип. 3. С. 321-330. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npkntu_e_2019_3_34 22. Капінус Л. В. Маркетингова діджитал-стратегія розвитку послуг Київський економічний науковий журнал. 2023. № 1. С. 15-21. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/kecscj_2023_1_4 23. Карпій О. П. Репутаційний маркетинг в мережі інтернет: теоретичні аспекти Актуальні проблеми розвитку економіки регіону. 2021. Вип. 17(2). С. 108-115. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprer_2021_17(2)__12 24. Касян С. Я. Управління інтернет-маркетинговими комунікаційними стратегіями високотехнологічних підприємств і стартап-проектів Економічний простір. 2020. № 161. С. 36-42. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2020_161_8 25. Ковальчук О. В. Стратегії інтернет-маркетингу Економічні науки. Серія : Регіональна економіка. 2022. Вип. 19. С. 100-108. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecnre_2022_19_14 26. Корж М. Маркетингова стратегія виходу українських ІТ-компаній на світовий ринок Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2022. № 6. С. 37-54. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2022_6_5 27. Луханіна К. А. Розвиток і становлення інтегрованого інтернет-маркетингу в умовах цифрової економіки Науковий вісник Льотної академії. Серія : Економіка, менетджмент та право. 2022. Вип. 7. С. 78-85. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfaseml_2022_7_11 28. Маркетингова Фабрика. URL: https://m-factory.pro/ 29. Маркетингові та рекламні технології в Україні. Презентація результатів дослідження на конференції Future Lab 2021, 2 вересня, КВЦ "Парковий”. MARTECH. MADE IN UKRAINE 2021. URL: https://futurelab.dentsu.com.ua/martech/ 30. Мартинюк О. А. Особливості розвитку ІТ-аутсорсингу як інноваційного інструменту маркетингового менеджменту під час пандемії COVID-19 Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. 2020. Вип. 46. С. 30-37. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2020_46_6 31. Микало О.І. Підходи до визначення терміна “аутсорсинг”. URL: https://economy.kpi.ua/files/files/22_kpi_2010_7.pdf 32. Михайло О. Еволюція аутсорсингу маркетингу эволюция аутсорсинга маркетинга. URL: https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/7eaa0808-21a8-4ab8-9b32-9b8d53d706a4/content 33. Окландер І. Критерії професійності маркетингових агенцій. Маркетинг в Україні : Збірник матеріалів Міжнар. наук.-практ. Інтернетконф., м. Київ, 20 жовтня 2023 р., К.: КНЕУ, 2023. 610 c.С.113-115. 34. Окландер І. Як не попасти до шарлатанів при виборі маркетингової агенції? URL: https://mmr.ua/ru/show/kak-ne-popast-k-sharlatanam-pri-vybore-marketingovogoagentstva 35. Окландер М.А., Окландер Т.О. Тенденції аутсорсингу маркетингу в діяльності підприємств. Проблеми системного підходу в економіці. 2021. Вип. 4(84). С. 97–104. URL: http://oklander.info/wp-content/uploads/2021/10/231_statya.docx 36. Окландер М.А., Окландер Т.О., Яшкіна О.І. Тенденції маркетингових досліджень: онлайн панелі та онлайн спільноти / Маркетинг і менеджмент інновацій. 2018. № 1. С. 118–129. 37. Оцінка обсягу ринку маркетингових сервісів. Корекція прогнозу на 2023 за результатами півріччя. URL: https://mami.org.ua/uk/news/mami-news/Ocinka-obsjagu-rinku-marketingovih-servisiv-Korekcija-prognozu-na-223-za-rezultatami-pivrichchja 38. Пономаренко І. В. Інструмент інтернет-маркетингу – SEO-оптимізація сайту підприємства. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. 2021. № 25. С. 84-89. 39. Роговий А. В. Сучасний стан та перспективи розвитку рекламного ринку України / Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2019. № 5. С. 203-206. 40. Романишин Ю. Л. Формування професійного контенту інтернет-ресурсів у маркетинговому середовищі організації Цифрова платформа: інформаційні технології в соціокультурній сфері. 2023. Т. 6, № 1. С. 217-230. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/dpitsca_2023_6_1_21 41. Савицька Н. Л., Жегус О. В., Михайлова М. В. Концептуальні засади контролю маркетингової діяльності в системі адаптаційного управління підприємством. Економічний простір. 2015. № 100. С. 161–170. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_100_17 42. Савицька Н.Л., Прядко О.М. Управління попитом. Харків : ХДУХТ, 2016. 197 с. 43. Святненко В. Ю. Особливості формування та розвитку ринку маркетингових досліджень в Україні/ Ефективна економіка. 2020. № 11. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_11_42 44. Сендецька С. В. Сучасний стан та перспективи розвитку рекламного ринку України і світу / Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Ґжицького. Серія : Економічні науки. 2016. Т. 18, № 2. С. 132-135 45. Дем’яненко О. С. Технологія блокчейн для вирішення проблем цифрового маркетингу Часопис економічних реформ. 2021. № 4. С. 117-123. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Cher_2021_4_19 46. Смерічевський С. Ф. Маркетингова стратегія просування інноваційних продуктів Маркетинг і цифрові технології. 2022. Т. 6, № 1. С. 21-31. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2022_6_1_5 47. Шуклінов В.М. (Кер. О.В. Жегус) Розвиток ринку маркетингових сервісів в Україні/ Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали V Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здоб. вищ. освіти і мол. учених, 20 жовтня 2023 р. / Держ. біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. С. 431-432 48. Янчук Т. В. Застосування технологій інтернет-маркетингу в збутовій діяльності підприємства Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. 2023. № 30. С. 98-106. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Piir_2023_30_11 49. Ярмак О. В. Конкурентний аналіз бізнесу і підприємства Економічна теорія та право. 2022. № 2. С. 154-160. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_etp_2022_2_18 50. Ярмолюк О. Я. Теоретико-методологічні аспекти таргетованої реклами як інструменту комплексного інтернет-маркетингу Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. 2022. Вип. 46. С. 23-29. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2022_46_6uk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом-
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_075_Shuklinov.pdf
  Restricted Access
1.23 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.