Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48701
Title: Удосконалення маркетингових стратегій просування послуг підприємств ресторанного господарства за допомогою цифрових технологій
Other Titles: Improving the strategy of restaurant business promoting services in the digitalization conditions
Authors: Шаповалова, Деніса Олександровича
metadata.dc.contributor.advisor: Жегус, О. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: стратегія;просування;веб-сайт;соціальні мережі;акаунт;Інтернет;Instagram;доставка;підприємства ресторанного господарства
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Шаповалова Д. О. Удосконалення маркетингових стратегій просування послуг підприємств ресторанного господарства за допомогою цифрових технологій: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. В. Жегус ; Харків: ДБТУ, 2023. 68 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Цифрові технології продовжують розвиватися стабільними темпами. Постійний вплив цифрових технологій на маркетингові стратегії можна розглядати як перевагу. Створивши більш комплексну стратегію цифрового маркетингу, яка виходить за рамки соціальних медіа та цифрової реклами, компанії можуть збільшити охоплення та продовжувати підвищувати обізнаність свого бренду. Компанії, які постійно слідкують і застосовують сучасні цифрові тенденції, по відношенню до своїх конкурентів, можуть внести необхідні корективи у свою власну діяльність, оскільки вони більш гнучкі, ніж інші компанії, які не стежать або неналежним чином впроваджують цифрові тенденції у власну роботу. Метою кваліфікаційної роботи магістра є удосконалення стратегії просування послуг за допомогою цифрових технологій. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - розглянуто принципи розробки маркетингової стратегії просування в інтернеті; - основні види каналів просування послуг на основі цифрових технологій; - досліджено формування бізнес-моделі підприємства ресторанного господарства на підставі SWOT-аналізу; - проведено аналіз цільової аудиторії ресторану «Гостина»; - дослідити особливості вибору цифрових інструментів просування послуг ресторану «Гостина»; - вдосконалити систему просування послуг через веб-сайт ресторану «Гостина»; - розробити методичні рекомендації щодо модернізації сайту та просування послуг через мережу Instagram ресторану «Гостина». Теоретичне та практичне значення одержаних результатів: Результати кваліфікаційної роботи доведено до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію щодо розробки системи просування послуг за допомогою цифрових технологій. Публікації, апробація. За темою кваліфікаційної роботи опубліковано стаття на конференції.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48701
metadata.dcterms.references: 1. Barnes N. Social Media Adoption Soars as Higher-Ed Experiments and Reevaluates Its Use of New Communications Tools/N. Barnes, A. Lescault. / URL: http://sncr.org/sites/default/files/higherEd.pdf 2. Denga E. M., Vajjhala N. R., Rakshit S. The Role of Digital Marketing in Achieving Sustainable Competitive Advantage. Advances in Business Strategy and Competitive Advantage. 2022. P. 44–60. 3. Beasley K. How Facebook's Latest Changes Impact Influencers And The Future Of Social Media Marketing [Електронний ресурс] / Keenan Beasley // Forbes. – 2018. / URL: https://www.forbes.com/sites/keenanbeasley/2018/01/15/how-facebooks-latestchanges-impact-influencers-businesses-the-future-of-social-mediamarketing/#6de6a4011798. 4. Карпенко Н.В., Іваннікова М.М. Технології цифрового маркетингу для малих і середніх підприємств. Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут». Випуск 18.2021. С.114-118. 5. Кіца М. Роль соціальних мереж у сучасній журналістиці / Мар’яна Кіца // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Журналістські науки. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — № 896. — С. 98–105. 6. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. Київ : Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с. 7. Вишневська І. Соціальні мережі як джерело підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів. Наукові праці Національної бібліотеки України ім. В. І. Вернадського. Вип. 41. С. 521–530. / URL: http://irbis-nbuv.gov.ua/everlib/item/er-0000001520 8. Рубан В. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2018. С.143-146. 9. Чміль Г. Л., Олініченко К. С., Пахуча Е. В. Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства: науковий журнал «Економіка і регіон». Видавничий дім «Гельветика», вип. № 2(85), 2022. 26-33 с. 10. Жегус О.В., Афанасьєва О.П., Олініченко К.С., Маренич В.М. Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайта інформаційного порталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2021. Вип. 2(34). С. 92-107. 11. Олініченко К.С. Використання користувальницького контенту для просування та впізнаваності бренду. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 69-71. 12. Олініченко К.С., Прядко О.М., Клименко М.С. Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Том 4 (№ 3). С. 34–43. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: https://www.mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/108 13. Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Трансформація моделі бізнесу в процесі цифровізації економіки України. Економіка. Менеджмент. Бізнес. 2022. №1-2(39). С. 62-68. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/22580/1/TRANSFORMATSIYA_3-4_22.pdf 14. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271-276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 15. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. / За заг. ред.І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна). – Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с (.с.146-153). URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 16. Савицька Н. Л. Інституціональні проблеми взаємодії стейкхолдерів у вищій освіті. //Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації: зб. наук. ст. учасників Шостої Всеукр. наук.-практ. конф. Полтава: Скайтек, 2015. С.48-52. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/4323/1/Savicka.pdf 17. Savytska, N., Zhehus, O., Chmil, H., Uchakova, N., Androsova, T., Priadko, O. Applied Research of Digital Readiness of Retails. WSEAS Transactions on Environment and Development. 2022, 18, 798–809. URL: https://wseas.com/journals/ead/2022/b545117-139.pdf 18. Савицька Н.Л. Основні тенденції суб’єктності в умовах становлення економіки знань. Проблеми економіки. 2012. № 1. С. 20–23. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2012-1_0-pages-20_23.pdf 19. Савицька Н.Л, Чміль Г.Л Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу. Цифрова економіка та економічна безпека, 2022. 1(01). 112–117. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.1-18. URL: http://dees.iei.od.ua/index.php/journal/article/view/52 20. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), стр. 1723–1731 URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 21. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. (2023). Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 15 (1), 124-134. https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740 URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 22. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 23. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Тенденції розвитку мережного ритейлу як драйвера сучасної глобальної економіки. Ефективна економіка. 2014. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3361 24. Савицька Н. Л., Тарасов І. Ю., Прядко О. М. Маркетингові перспективи розвитку ринку дієтичних кондитерських продуктів. Вісник Хмельницького національного університету. 2020, № 5. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/01/35-20.pdf. DOI: 10.31891/2307-5740-2020-286-5-33 25. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306 –310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 26. Савицька Н.Л. Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингу.// Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023, 225-245. http://dx.doi.org/10.46489/messt2023. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/34889/1/KOL_kliyent_s_kym-dosvidom_23.pdf 27. Савицька Н.Л., Декадіна В.В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; pp. 234-245. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/21588/1/Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf 28. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), стр. 1723–1731 URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 29. Savytska N., Chmil H., Hrabylnikova O., Pushkina O., Vakulich M. Behavioral Models for Ensuring the Security of Functioning and Organizational Sustainability of the Enterprise. Journal of Security & Sustainability Issues. 2019. Vol. 9. No. 1. pp. 63–76. DOI: http://doi.org/10.9770/jssi.2019.9.1(6) URL: http://jssidoi.org/jssi/uploads/papers/33/Savytska_Behavioral_models_for_ensuring_the_security_of_functioning_and_organizational_sustainability_of_the_enterprise.pdf 30. Savytska, N., Kashchena, N., Chmil, H., Muda, I., Olinichenko, K. Entrepreneurial characteristics as factors of human development. International Journal of Entrepreneurship, 2021, 25(6), 1–9. URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurial-characteristics-as-factors-of-human-development.pdf 31. Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Прядко О.М. Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. № 3 (83). С. 102–110. 32. Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, М. В. Сіроус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2016. - Вип. 1 (25). - С. 293-304 33. Савицька Н.Л., Прядко О.М. Управління попитом. Харків : ХДУХТ, 2016. 197 с. 34. Прядко О. М. Рейтингова оцінка ВНЗ регіону як інструмент маркетингового менеджменту / О.М. Прядко, І.Ю. Тарасов, О.В. Шуригін // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг: Зб. наук. праць у 2 ч. – Харків : ХДУХТ. – Вип. 1 (23). – 2016. – С. 200-212. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/941/1/esprstp_2016_1_22.pdf 35. Прядко О. М., Олініченко К. С. Формування бізнесмоделі у цифровому просторі. Marketing of innovations. Innovations in marketing: мaterials of the International Scientific Internet Conference, December, 2022. Poland. Bielsko-Biala: WSEH. Р. 245-247. 36. Прядко О. М., Голуб А. В. Цифровізація маркетингових технологій на ринку B2C. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 181-182 с. 37. Олініченко К. С., Прядко О. М. Причини використання українцями блокувальників реклами. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 162-163 с. 38. Прядко О. М., Тарасов І. Ю. Трансформація ринку реклами в умовах сучасної диджиталізації. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2021 р.; Харків : ХДУХТ, 2021. Ч. 1. С. 134-135 39. Прядко О. М., Михайлова М. В. Просування послуг за допомогою медіаконтенту мережі Instagram. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2021 р.; Харків : ХДУХТ, 2021. Ч. 1. С. 132-133 40. Прядко О. М., Тарасов І. Ю. Методологічні особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у Інтернеті. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 181-182. 41. Прядко О. М. Теоретичні аспекти застосування SMM на В2В ринку. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 131-132 42. Тарасов І.Ю., Бубенець І.Г. Нативна реклама як сучасний засіб digital-впливу на споживача /Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition]. (с. 74 - 77). 43. Тарасов І.Ю., Жуковський Є.Д. SERM як сучасний тренд формування позитивного іміджу бренду в інтернет-маркетингу // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2022. (c. 200 – 202). 44. Тарасов І.Ю., Кунак О.В. Трансформація мотиваційної складової рекламної діяльності підприємств ресторанного господарства в умовах пандемії // The 5 thInternationalscientificandpracticalconference “Science, innovationsandeducation: problemsandprospects” (December 8-10, 2021) CPNPublishingGroup, Tokyo, Japan. 2021. 1068 p. – p. 988 – 993. 45. 10 неймовірних фактів про соціальні мережі // Енциклопедія корисного // URL: http://korysne.co.ua/10nejmovirnyh-faktiv-pro-sotsmerezhi/. 46. Як виживає український ринок доставки їжі // URL: https://ua-retail.com/2022/05/yak-vizhivaye-ukra%D1%97nskij-rinok-dostavki-%D1%97zhi/ 47. Який спосіб доставки продуктів обирають українці: статистика та інфографіка від Zakaz.ua // URL: https://rau.ua/novyni/sposib-dostavki-produktiv-zakaz-ua/ 48. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 49. Попова Л.О., Прядко О.М., Данніков О.В. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для самост. вивч. Харків :ХДУХТ, 2017. 213 с. 50. Сайт ресторану «Гостина» / URL: http://cafe-gostinaya.com.ua/ 51. Жегус О.В., Михайлова М.В. Особливості комплексу маркетингу підприємств ресторанного господарства URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/ bitstream/123456789/4357/1/Zegus.pdf 52.Жегус О.В. Формування стратегії маркетингу в соціальних мережах закладу вищої освіти. Marketing and Digital Technologies. 2018. Т. 2. № 2. С. 58–75. http://nbuv.gov.ua/UJRN/mardigt_2018_2_2_8 53. Савицька Н. Л., Жегус О. В., Михайлова М. В. Концептуальні засади контролю маркетингової діяльності в системі адаптаційного управління підприємством. Економічний простір. 2015. № 100. С. 161–170. http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_100_17 54. Жегус О. В. Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємства / Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2015. Вип. 2. С. 227-238. http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=esprstp_2015_2_24 55. Жегус О.В., Пілюгіна І.С., Пилипенко В.І. Маркетингове забезпечення комерціалізації інноваційних харчових продуктів/ Комерціалізація інновацій : монографія / за ред. д.е.н., проф. С. М. Ілляшенка, д.е.н., доц. О. А. Біловодської. – Суми : Триторія, 2020. С. 214- 232 (Україна) 56. Жегус О.В., Упатова О.І. Лях А.Б. Маркетинг інновацій харчових продуктів функціонального призначення/ Маркетингове тестування ринкових перспектив товарних інновацій: монографія / за ред. д.е.н., проф. Ілляшенка С.М. – Суми : Триторія, 2020. С. (Україна). 57. Жегус О. В., Бєліченко В. Г. Чинники ефективності маркетингової діяльності торговельного підприємства / Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2012. Вип. 1(2). С. 247-254. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2012_1(2)__37. 58. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. «Ефективна економіка» № 4, 2023. https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 (весна) 59. Жегус О. В., Ілляшенко О. В. Маркетингова аналітика в забезпеченні відновлення та розвитку суб’єктів бізнесу в Україні. Бізнес Інформ. 2023. №7. C. 212–219. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-7-212-219 60. Жегус О. В. Маркетинг можливостей як сучасна концепція розвитку суб’єктів господарювання в умовах глобальних викликів. Бізнес Інформ. 2023. №8. C. 300–308. https://doi.org/10.32983/2222-4459-2023-8-300-308
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_075_Shapovalov.pdf
  Restricted Access
2.82 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.