Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48699
Title: Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифровізації
Other Titles: Management of enterprise’s marketing activities in digitalization conditions
Authors: Петренко, Катерина Андріївна
metadata.dc.contributor.advisor: Чміль, Г. Л.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: маркетинг;маркетингова діяльність;торгівля;управління;просування;цифровізація
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Петренко К. А. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в умовах цифровізації: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль; Харків: ДБТУ, 2023. 68 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. Зараз основні тенденції використання кібер простору змінилися; з кожним днем відкриваються нові можливості комунікації людей. Багато в чому цій моді сприяє розвиток окремих напрямків кібер простору, таких як соціальні мережі, пошукова оптимізація (зовнішня та внутрішня) сайтів, блогінг (інтернет журнал), різного роду маркетинг (контент маркетинг, e-mail маркетинг та ін.). Тому вибір теми дослідження був викликаний переважно тим, що мережі Інтернет простору відкривають величезну масу можливостей розвитку та просування бізнесу. Мета кваліфікаційної роботи: розробка рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності, за рахунок впровадження інтернет-маркетингу на підприємстві «Є-все». Завдання: 1. Розглянути поняття та інструменти інтернет-маркетингу; 2. Визначити особливості просування засобами SMM; 3. Зробити аналітичний огляд об’єкта дослідження та аналіз конкурентного середовища; 4. Провести оцінку діяльності конкурентів в інтернеті; 5. Сформувати рекомендації щодо впровадження програми Інтернет просування підприємства «Є-все»; 6. Розробити медіа план рекламної кампанії та розрахувати його ефективність. Об’єкт дослідження процес формування елементів контентної програми підприємства «Є-все». Предмет дослідження – теоретико-методичні та прикладні засади формування елементів контентної програми підприємства. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Основні положення кваліфікаційної роботи доведені до прикладного інструментарію цифровізації маркетингової діяльністі підприємства й дозволять покращити обґрунтованість управлінських рішень та можуть використовуватись у практичній діяльності агенції-магазину «Є-все». Публікації за темою: Олініченко К.С., Кульбака А.Р., Овчінніков О.К., Петренко К. А. Управління елементами маркетингу в умовах цифровізації / Global science: prospects and innovations», Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom. 2023, рр. 1016-1022.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48699
metadata.dcterms.references: 1. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), стр. 1723–1731 URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 2. Savytska N., Chmil H., Hrabylnikova O., Pushkina O., Vakulich M. Behavioral Models for Ensuring the Security of Functioning and Organizational Sustainability of the Enterprise. Journal of Security & Sustainability Issues. 2019. Vol. 9. No. 1. pp. 63–76. DOI: http://doi.org/10.9770/jssi.2019.9.1(6) URL: http://jssidoi.org/jssi/uploads/papers/33/Savytska_Behavioral_models_for_ensuring_the_security_of_functioning_and_organizational_sustainability_of_the_enterprise.pdf 3. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 2023. 15 (1), 124-134. https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740. URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 4. Savytska, N., Kashchena, N., Chmil, H., Muda, I., Olinichenko, K. Entrepreneurial characteristics as factors of human development. International Journal of Entrepreneurship, 2021, 25(6), 1–9. URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurial-characteristics-as-factors-of-human-development.pdf 5. Savytska, N., Zhehus, O., Chmil, H., Uchakova, N., Androsova, T., Priadko, O. Applied Research of Digital Readiness of Retails. WSEAS Transactions on Environment and Development. 2022, 18, 798–809. URL: https://wseas.com/journals/ead/2022/b545117-139.pdf 6. Безгінова Л.І., Олініченко К.С. Концептуальна модель управління товарними запасами на підприємствах роздрібної торгівлі. Бізнес Інформ. 2014. № 9. С. 224–229. 7. Бізнес-словник [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.businessdictionary.com/ definition/supply-network.html] 8. Бубенець І. Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. / За заг. ред.І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна). – Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с (.с.146-153). URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 9. Бубенець І. Г. Ключові переваги цифровізації маркетингу підприємства. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: Польща С.216-218. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/19509/1/Bubenets_Marketynh_innovatsiyi_Innovatsiyi_marketynh_2022.pdf 10. Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір [Текст] / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, М. В. Сіроус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2016. - Вип. 1 (25). - С. 293-304. 11. Геращенко І. М. Засоби планування маркетингової діяльності на підприємстві / І. М. Геращенко, К. В. Крайня // Клієнтоорієнтованість як інструмент формування стратегічних конкурентних переваг компанії. Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - C. 213-216. 12. Гросул В. О., Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Бізнес Інформ. 2017. № 1. С. 347–352. 13. Жегус О .В., Афанасьєва О. П., Олініченко К. С., Маренич В. М. Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайту інформаційного порталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2021, С. 92–107. 14. Жегус О. В. Еволюція концепцій маркетингу в умовах сучасних трансформацій. Marketing of innovations. Innovations in marketing: мaterials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition] С. 272-277. 15. Жегус О. В., Парцирна Т. М. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків : ФОП Іванченко І.С., 2016. 236 с. 16. Краснокутська Н.С., Бубенець І.Г. Підприємницький потенціал торговельного підприємства: зміст, особливості та чинники формування. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. № 4 (60). 2013. С. 125-129. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/8eb114fe-c256-4535-a908-0d99a1b7564b/content 17. Ковальчук С. В. Стратегічні напрями розвитку маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізації економіки / С. В. Ковальчук // 92 Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2021. – № 6. – Том 2. – С. 7-15 18. Лилик І. В. Маркетинг в українській економіці : монографія / І. В. Лилик. – К. : КНЕУ, 2008. – 243 с. 19. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. – Київ: Центр учбової літератури, 2016. – 252 с 20. Окландер Т.О. Генезис маркетингу [Електроний ресурс] / Т.О. Окландер // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2011 – № 4 – С. 33-37. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mimi_2011_4(1)__5.pdf 21. Олініченко К. С., Прядко О. М. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 22. Олініченко К.С. Використання користувальницького контенту для просування та впізнаваності бренду. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 69-71. 23. Олініченко К.С. Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі : монографія. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 211 с. 24. Олініченко К.С., Кульбака А.Р., Овчінніков О.К., Петренко К. А. Управління елементами маркетингу в умовах цифровізації “Global science: prospects and innovations”, Proceedings of IV International Scientific and Practical Conference Liverpool, United Kingdom, 1-3.12.2023, рр. 1016-1022. (Англія, українська). 25. Олініченко К.С., Прядко О.М. Соціальні мережі як інструмент рекламної кампанії / Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., / Сумський аграрний національний університет. – Суми, 2023 26. Олініченко К.С., Прядко О.М., Клименко М.С. Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Том 4 (№ 3). С. 34–43. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: https://www.mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/108 27. Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Пахуча Е.В. Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війни. Економіка і регіон. 2023. № 1 (88). С. 70–80. URL: http://journals.nupp.edu.ua/eir/article/view/2875/2274 (Україна, українська). 28. Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Прядко О.М. Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. № 3 (83). С. 102–110. DOI: https://doi.org/10.32782/2521-666X/2023-83-14 URL: http://scientificview.umsf.in.ua/archive/2023/3_83_2023/16.pdf (Україна, українська) 29. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ 30. Пилипчук В.П., Данніков О.В. Управління продажем : навч. посібник. К. : КНЕУ, 2011. 627 с. 31. Прядко О.М., Олініченко К.С. Формування ключових компетенцій персоналу в процесі цифровізації середовища / Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Харків, 2023. – с. 173-174 – Електронні текстові дані. – Режим доступу : https://biotechuniv.edu.ua/nauka/konferentsiyi/ 32. Прядко О.М., Олініченко К.С., Шаповалов Д.О., Шкляр І.С. Зміни споживацької поведінки під впливом цифровізації. “Global science: prospects and innovations”, Proceedings of IV International Scientific and Practical Conference Liverpool, United Kingdom, 1-3.12.2023, рр. 1046-1054. (Англія, українська). 33. Савицька Н. Л. Інституціональні проблеми взаємодії стейкхолдерів у вищій освіті. //Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації: зб. наук. ст. учасників Шостої Всеукр. наук.-практ. конф. Полтава: Скайтек, 2015. С.48-52. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/4323/1/Savicka.pdf 34. Савицька Н. Л. Прядко О. М. Управління попитом : навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2016. 197 с. 35. Савицька Н. Л., Жегус О. В, Афанасьєва О. П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Харків : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 36. Савицька Н. Л., Мелушова І. Ю. Управління результативністю маркетингу: навч.-метод. посіб. Харків : ХДУХТ, 2018. 116 с. 37. Савицька Н. Л., Синицина Г. А., Олініченко К. С. Рекламний менеджмент: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченко, 2015. 169 с. 38. Савицька Н.Л, Чміль Г.Л Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу. Цифрова економіка та економічна безпека, 2022. 1(01). 112–117. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.1-18. URL: http://dees.iei.od.ua/index.php/journal/article/view/52 39. Савицька Н.Л. Основні тенденції суб’єктності в умовах становлення економіки знань. Проблеми економіки. 2012. № 1. С. 20–23. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2012-1_0-pages-20_23.pdf 40. Савицька Н.Л. Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингу.// Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023, 225-245. http://dx.doi.org/10.46489/messt2023. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/34889/1/KOL_kliyent_s_kym-dosvidom_23.pdf 41. Савицька Н.Л., Декадіна В.В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; pp. 234-245. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/21588/1/Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf 42. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306 –310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 43. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю., Красноусов А.В., Олініченко К.С. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. Х. : Видавництво Іванченка І. С. 2017. 214 с. 44. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 45. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Тенденції розвитку мережного ритейлу як драйвера сучасної глобальної економіки. Ефективна економіка. 2014. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3361 46. Скібіцький О.М. Організація бізнесу : менеджмент підприємницької діяльності : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О.М. Скібіцький, В.В. Матвєєв, Л.І. Скібіцька – К. : Кондор, 2011. – 912 с. 47. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. / Н.Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, А.В. Красноусов, К.С. Олініченко. Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 48. Чміль Г. Л., Олініченко К. С., Пахуча Е. В. Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства: науковий журнал «Економіка і регіон». Видавничий дім «Гельветика», вип. № 2(85), 2022. 26-33 с. 49. Чміль Г.Л. Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: теорія, методологія та практика : монографія. Харків: Видавець Іванченко І. С. 2021. 377 с. 50. Чміль Г.Л., Верзілова Г.Р. Місце маркетингової діяльності у забезпеченні економічного зростання торговельного підприємства. Підприємництво та інновації. 2019. Вип. 10. С. 178-182. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/10.27 51. Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингові аспекти сталого розвитку підприємства: гносеологія та організація директ маркетингу. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Економічні науки. 2023. Вип. 4 (71). С. 73–81. (Україна, українська) 52. Шемчук О.В. Формування та тенденції розвитку маркетингу в Україні: сучасний погляд на теорію і практику маркетингу / С. В. Ковальчук, Є. М. Забурмеха, О. В. Шемчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2022. – № 6. – Том 1. – С. 23-29.
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_075_Petrenko.pdf
  Restricted Access
1.12 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.