Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48698
Title: Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства
Other Titles: Formation of marketing activities management system of the enterprise
Authors: Овчінніков, Олександр Кирилович
metadata.dc.contributor.advisor: Чміль, Г. Л.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: маркетинг;маркетингове управління;торгівля;асортимент;просування
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Овчінніков О. К. Формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Г. Л. Чміль; Харків: ДБТУ, 2023. 80 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. У умовах ринкової економіки України значно зросла соціально-економічна роль маркетингу. Зусилля підприємств скеровуються на виявлення знань про товари та розуміння споживачів, на здібності та вміння маркетологів технічно втілити специфічні потреби у реальний продукт, що відповідає смакам та запитам споживачів. Тому вибір теми дослідження був викликаний переважно тим, що правильне управління маркетинговою діяльністю підприємства веде до підвищення конкурентоспроможності. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретико-методичних аспектів формування системи управління маркетинговою діяльністю підприємства та розробрка рекомендацій по її удосконаленню. Завдання: визначити сутність маркетингу та його роль у сучасних економічних умовах; розкрити основні маркетингові інструменти управління маркетинговою діяльністю підприємства; зробити маркетинговий аналіз діяльності ТОВ «Ново Баварський хлібозавод»; проаналізувати ринок споживачів кондитерської продукції ТОВ «Ново-Баварський хлібозавод»; провести маркетингове дослідження перспективних напрямів розвитку ТОВ «Ново-Баварський хлібозавод»; розробити засоби удосконалення системи просування продукції підприємства. Об’єкт дослідження - процес формування та управляіння системи управління маркетинговою діяльністю. Предмет дослідження – сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів формування системи управління маркетинговою діяльністю. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів. Основні положення кваліфікаційної роботи доведені до прикладного інструментарію й дозволять покращити обґрунтованість управлінських рішень. Практична цінність дипломного проекту полягає в тому, що він може бути основою для керівника підприємства при оцінці стратегії, а також базою для подальших розробок та досліджень. Публікації за темою: Олініченко К.С., Кульбака А.Р., Овчінніков О.К., Петренко К. А. Управління елементами маркетингу в умовах цифровізації / Global science: prospects and innovations», Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom. 2023, рр. 1016-1022.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48698
metadata.dcterms.references: 1. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), стр. 1723–1731 URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 2. Savytska N., Chmil H., Hrabylnikova O., Pushkina O., Vakulich M. Behavioral Models for Ensuring the Security of Functioning and Organizational Sustainability of the Enterprise. Journal of Security & Sustainability Issues. 2019. Vol. 9. No. 1. pp. 63–76. DOI: http://doi.org/10.9770/jssi.2019.9.1(6) URL: http://jssidoi.org/jssi/uploads/papers/33/Savytska_Behavioral_models_for_ensuring_the_security_of_functioning_and_organizational_sustainability_of_the_enterprise.pdf 3. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 2023. 15 (1), 124-134. https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740. URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 4. Savytska, N., Kashchena, N., Chmil, H., Muda, I., Olinichenko, K. Entrepreneurial characteristics as factors of human development. International Journal of Entrepreneurship, 2021, 25(6), 1–9. URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurial-characteristics-as-factors-of-human-development.pdf 5. Savytska, N., Zhehus, O., Chmil, H., Uchakova, N., Androsova, T., Priadko, O. Applied Research of Digital Readiness of Retails. WSEAS Transactions on Environment and Development. 2022, 18, 798–809. URL: https://wseas.com/journals/ead/2022/b545117-139.pdf 6. Безгінова Л.І., Олініченко К.С. Концептуальна модель управління товарними запасами на підприємствах роздрібної торгівлі. Бізнес Інформ. 2014. № 9. С. 224–229. 7. Бізнес-словник [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.businessdictionary.com/ definition/supply-network.html] 8. Бубенець І. Г., Артеменко В. С., Козуб В. О. Механізм оцінювання ефективності використання маркетингових ресурсів на торговельному підприємстві. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2016. Вип. 2, (24). С.107-120. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/4455/1/9%20%28107-120%29.pdf 9. Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір [Текст] / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, М. В. Сіроус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2016. - Вип. 1 (25). - С. 293-304. 10. Геращенко І. М. Засоби планування маркетингової діяльності на підприємстві / І. М. Геращенко, К. В. Крайня // Клієнтоорієнтованість як інструмент формування стратегічних конкурентних переваг компанії. Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали XVІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 25 листопада 2022 р. - Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2022. - C. 213-216. 11. Гросул В. О., Бубенець І. Г., Чатченко О. Є. Формування стратегії розвитку маркетингового потенціалу торговельного підприємства. Бізнес Інформ. 2017. № 1. С. 347–352. 12. Жегус О .В., Афанасьєва О. П., Олініченко К. С., Маренич В. М. Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайту інформаційного порталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. Збірник наукових праць ХДУХТ. 2021, С. 92–107. 13. Жегус О. В. Еволюція концепцій маркетингу в умовах сучасних трансформацій. Marketing of innovations. Innovations in marketing: мaterials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. [E-edition] С. 272-277. 14. Жегус О. В., Парцирна Т. М. Маркетингові дослідження: навч. посіб. Харків : ФОП Іванченко І.С., 2016. 236 с. 15. Краснокутська Н.С., Бубенець І.Г. Підприємницький потенціал торговельного підприємства: зміст, особливості та чинники формування. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. № 4 (60). 2013. С. 125-129. URL: https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/8eb114fe-c256-4535-a908-0d99a1b7564b/content 16. Ковальчук С. В. Стратегічні напрями розвитку маркетингових технологій в умовах глобальної цифровізації економіки / С. В. Ковальчук // 92 Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2021. – № 6. – Том 2. – С. 7-15 17. Лилик І. В. Маркетинг в українській економіці : монографія / І. В. Лилик. – К. : КНЕУ, 2008. – 243 с. 18. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст [монографія] за заг. ред. д.е.н., проф. Н.В. Карпенко. – Київ: Центр учбової літератури, 2016. – 252 с 19. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : кол. монографія / за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2018. 175 с. 20. Окландер Т.О. Генезис маркетингу [Електроний ресурс] / Т.О. Окландер // Маркетинг і менеджмент інновацій, 2011 – № 4 – С. 33-37. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Mimi_2011_4(1)__5.pdf 21. Олініченко К. С., Прядко О. М. Маркетингова політика розподілу : навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 22. Олініченко К.С. Використання користувальницького контенту для просування та впізнаваності бренду. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі: тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяченої 50-річчю заснування Харківського державного університету харчування та торгівлі, 3 жовтня 2017 р. Харків: ХДУХТ, 2017. С. 69-71. 23. Олініченко К.С. Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі : монографія. Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 211 с. 24. Олініченко К.С., Кульбака А.Р., Овчінніков О.К., Петренко К. А. Управління елементами маркетингу в умовах цифровізації “Global science: prospects and innovations”, Proceedings of IV International Scientific and Practical Conference Liverpool, United Kingdom, 1-3.12.2023, рр. 1016-1022. (Англія, українська). 25. Олініченко К.С., Прядко О.М. Соціальні мережі як інструмент рекламної кампанії / Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. конф., / Сумський аграрний національний університет. – Суми, 2023 26. Олініченко К.С., Прядко О.М., Клименко М.С. Маркетингові інструменти просування освітніх послуг за допомогою соціальних мереж. Маркетинг і цифрові технології. 2020. Том 4 (№ 3). С. 34–43. ISSN 2523-434X. Доступно за адресою: https://www.mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/108 27. Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Пахуча Е.В. Трансформаційні зміни маркетингових сервісів в умовах карантину та війни. Економіка і регіон. 2023. № 1 (88). С. 70–80. URL: http://journals.nupp.edu.ua/eir/article/view/2875/2274 (Україна, українська). 28. Олініченко К.С., Чміль Г.Л., Прядко О.М. Маркетингові технології просування інноваційного продукту за допомогою брендингу. Науковий погляд: економіка та управління. 2023. № 3 (83). С. 102–110. DOI: https://doi.org/10.32782/2521-666X/2023-83-14 URL: http://scientificview.umsf.in.ua/archive/2023/3_83_2023/16.pdf (Україна, українська) 29. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ 30. Пилипчук В.П., Данніков О.В. Управління продажем : навч. посібник. К. : КНЕУ, 2011. 627 с. 31. Прядко О.М., Олініченко К.С. Формування ключових компетенцій персоналу в процесі цифровізації середовища / Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі [Електронний ресурс] : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2023 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Харків, 2023. – с. 173-174 – Електронні текстові дані. – Режим доступу : https://biotechuniv.edu.ua/nauka/konferentsiyi/ 32. Прядко О.М., Олініченко К.С., Шаповалов Д.О., Шкляр І.С. Зміни споживацької поведінки під впливом цифровізації. “Global science: prospects and innovations”, Proceedings of IV International Scientific and Practical Conference Liverpool, United Kingdom, 1-3.12.2023, рр. 1046-1054. (Англія, українська). 33. Савицька Н. Л. Інституціональні проблеми взаємодії стейкхолдерів у вищій освіті. //Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації: зб. наук. ст. учасників Шостої Всеукр. наук.-практ. конф. Полтава: Скайтек, 2015. С.48-52. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/4323/1/Savicka.pdf 34. Савицька Н. Л. Прядко О. М. Управління попитом : навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2016. 197 с. 35. Савицька Н. Л., Жегус О. В, Афанасьєва О. П., Морозов І. Маркетинг харчових продуктів: тренди та виклики. Повноцінне харчування: тренди енергоефективного виробництва, зберігання та маркетингу: колективна монографія / за ред. проф. В. В. Євлаш, проф. В. О. Потапова, проф. Н. Л. Савицької, доц. Л. Ф. Товма. Харків : НАНГУ, 2020. С. 486-516. 36. Савицька Н. Л., Мелушова І. Ю. Управління результативністю маркетингу: навч.-метод. посіб. Харків : ХДУХТ, 2018. 116 с. 37. Савицька Н. Л., Синицина Г. А., Олініченко К. С. Рекламний менеджмент: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченко, 2015. 169 с. 38. Савицька Н.Л, Чміль Г.Л Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу. Цифрова економіка та економічна безпека, 2022. 1(01). 112–117. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.1-18. URL: http://dees.iei.od.ua/index.php/journal/article/view/52 39. Савицька Н.Л. Основні тенденції суб’єктності в умовах становлення економіки знань. Проблеми економіки. 2012. № 1. С. 20–23. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2012-1_0-pages-20_23.pdf 40. Савицька Н.Л. Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингу.// Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023, 225-245. http://dx.doi.org/10.46489/messt2023. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/34889/1/KOL_kliyent_s_kym-dosvidom_23.pdf 41. Савицька Н.Л., Декадіна В.В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; pp. 234-245. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/21588/1/Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf 42. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306 –310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 43. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю., Красноусов А.В., Олініченко К.С. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. Х. : Видавництво Іванченка І. С. 2017. 214 с. 44. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 45. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Тенденції розвитку мережного ритейлу як драйвера сучасної глобальної економіки. Ефективна економіка. 2014. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3361 46. Скібіцький О.М. Організація бізнесу : менеджмент підприємницької діяльності : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О.М. Скібіцький, В.В. Матвєєв, Л.І. Скібіцька – К. : Кондор, 2011. – 912 с. 47. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. / Н.Л. Савицька, І.Ю. Мелушова, А.В. Красноусов, К.С. Олініченко. Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 48. Чміль Г. Л., Олініченко К. С., Пахуча Е. В. Базові положення концепції inbound маркетингу в період соціалізації суспільства: науковий журнал «Економіка і регіон». Видавничий дім «Гельветика», вип. № 2(85), 2022. 26-33 с. 49. Чміль Г.Л. Адаптивна поведінка суб’єктів споживчого ринку в умовах цифрової трансформації економіки: теорія, методологія та практика : монографія. Харків: Видавець Іванченко І. С. 2021. 377 с. 50. Чміль Г.Л., Верзілова Г.Р. Місце маркетингової діяльності у забезпеченні економічного зростання торговельного підприємства. Підприємництво та інновації. 2019. Вип. 10. С. 178-182. DOI: https://doi.org/10.37320/2415-3583/10.27 51. Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингові аспекти сталого розвитку підприємства: гносеологія та організація директ маркетингу. Наукові праці Міжрегіональної Академії управління персоналом. Економічні науки. 2023. Вип. 4 (71). С. 73–81. (Україна, українська) 52. Шемчук О.В. Формування та тенденції розвитку маркетингу в Україні: сучасний погляд на теорію і практику маркетингу / С. В. Ковальчук, Є. М. Забурмеха, О. В. Шемчук // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2022. – № 6. – Том 1. – С. 23-29.
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_075_Ovchinnikov.pdf
  Restricted Access
1.15 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.