Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48697
Title: Управління маркетинговими комунікаціями на виробничому підприємстві
Other Titles: Management of marketing communications at a production enterprise
Authors: Ніколенко, Валерія Миколаївна
metadata.dc.contributor.advisor: Савицька, Н. Л.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: комунікація;омнікальність;тренд;інструменти;просування;В2В;В2С;Інтернет;Instagram
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Ніколенко В. М. Управління маркетинговими комунікаціями на виробничому підприємстві: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. Н. Л. Савицька; Харків: ДБТУ, 2023. 77 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи. В умовах глобальної конкуренції, високої насиченості ринку, забезпечення конкурентоспроможності, кожен виробник має розвивати та безперервно підтримувати відносини зі своєю цільовою аудиторією. Ми живемо в епоху тотальної влади інформації, що поширюється по різноманітним каналам за допомогою витончених інформаційних технологій. Ключовим елементом «інформаційного суспільства» є комунікація. У свою чергу, інформаційний простір буквально пронизано рекламою, бренди вимагають лояльності від споживачів сторінок традиційних засобів масової інформації, Інтернету. Метою кваліфікаційної роботи магістра є обґрунтування теоретичних положень та методичних рекомендацій щодо управління маркетинговими комунікаціями на виробничому підприємстві в мережі інтернет. Для досягнення поставленої мети у роботі вирішено такі завдання: - проведено контент аналіз визначення сутності та поняття «маркетингових комунікацій», «омнікальності»; - виявлено сучасні реалії трендів маркетингових комунікацій просування виробничих підприємств в мережі Інтернет; - проаналізовано комунікаційні тренди в офлайн та онлайн середовищі; - проведено діагностику онлайн-інструментів просування товарів в мережі інтернет; - досліджено особливості комунікаційної діяльності Кондитерської фабрики «Кондитер Т Престиж»; - розроблено рекомендації щодо управління комунікаційної активності кондитерської компанії в соціальній мережі Instagram. Об'єктом кваліфікаційної роботи є маркетингові комунікації просування кондитерських виробів в мережі Інтернет. Предмет дослідження – процес та інструменти розробки комунікаційної діяльності кондитерських виробів в мережі Інтернет. Теоретичне та практичне значення одержаних результатів: Результати кваліфікаційної роботи доведено до рівня методичних узагальнень і прикладного інструментарію щодо управління маркетинговими комунікаціями на виробничому підприємстві в мережі Інтернет. Публікації, апробація. За темою кваліфікаційної роботи опубліковано тези доповіді конференції.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48697
metadata.dcterms.references: 1. Бубенець І.Г. Впровадження сучасних трендів маркетингу в умовах цифрової трансформації економічної системи підприємства. Цифрова трансформація та диджитал технології для сталого розвитку всіх галузeй сучасної освіти, науки і практики: матеріали міжнар. наук.- практ. конф., 26 січня 2023 р. / За заг. ред.І. Жуховського, З. Шарлович, О. Мандич / Міжнародна Академія Прикладних Наук (Республіка Польща) – Державний біотехнологічний університет (Україна). Ломжа, Польща, 2023. Ч. 1. 362 с. (с. 146–153). URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/29065/1/Zbi%C3%B3r_prac_Tom_1_2023-149-153.pdf 2. Бубенець І.Г., Артеменко В.С. Маркетингові канали торговельного підприємства: сутність та особливості формування. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2014. Вип. 1 (19). С. 248–254. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/1961/1/esprstp_2014_1_26.pdf 3. Бубенець І.Г., Сломінцев Д.М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Інформ. 2022. № 11. С. 271–276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 4. Бубенець І. Г. Ключові переваги цифровізації маркетингу підприємства. Marketing of innovations. Innovations in marketing. Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: Польща С.216-218. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/19509/1/Bubenets_Marketynh_innovatsiyi_Innovatsiyi_marketynh_2022.pdf 5. Бубенець І. Г. , Кривокінь А.В., Трансформація інструментів маркетингу: сучасні тренди. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: матеріали Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. 2 листопада 2022 р. / Харків: ДБТУ С. 98-99. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/14558/1/AKTUAL_NI_%20PROBLEMY_HOSTYNNOSTI_22-99-100.pdf 6. Жегус О. Стратегування як драйвер змін в умовах сучасних викликів. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту: матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції К.: КНЕУ, 2022. С. 210–214. 7. Жегус О.В., Афанасьєва О.П., Олініченко К.С., Маренич В.М. Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайту інформаційного порталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2021. С. 92–107. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/3225/1/4_%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F.pdf 8. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : кол. монографія / за заг. ред. Н. Л. Савицької. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2018. 175 с. 9. Олініченко К.С., Прядко О.М. Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 89 с. 10. Попова Л.О., Прядко О.М., Данніков О.В. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для самост. вивч. Харків :ХДУХТ, 2017. 213 с. 11. Вплив іструментів трейд-маркетингу на споживацький вибір / Н. Л. Савицька, О. М. Прядко, М. В. Сіроус // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2016. - Вип. 1 (25). - С. 293-304 12. Олініченко К.С. Економічні аспекти еволюції поглядів на управління витратами. Вісник Міжнародного слов'янського університету. Економічні науки. 2007. № 1. С. 37—39. 13. Олініченко К.С. Управління товарними запасами підприємств роздрібної торгівлі : монографія / К. С. Олініченко. – Х.: Видавництво Іванченка І. С., 2017. – 211 с. 14. Прядко О.М. Управління торговим асортиментом у роздрібній торгівлі в умовах національної конкурентної політики : монографія. ХДУХТ. Харків, 2014. 153 с. 15. Савицька Н.Л. Прядко О.М. Управління попитом : навч. посіб. Харків: Вид-во Іванченка І. С., 2016. 197 с. 16. Савицька Н. Л. Інституціональні проблеми взаємодії стейкхолдерів у вищій освіті. //Соціально-економічні трансформації в епоху глобалізації: зб. наук. ст. учасників Шостої Всеукр. наук.-практ. конф. Полтава: Скайтек, 2015. С.48-52. URL: http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/4323/1/Savicka.pdf 17. Savytska, N., Zhehus, O., Chmil, H., Uchakova, N., Androsova, T., Priadko, O. Applied Research of Digital Readiness of Retails. WSEAS Transactions on Environment and Development. 2022, 18, 798–809. URL: https://wseas.com/journals/ead/2022/b545117-139.pdf 18. Савицька Н.Л. Основні тенденції суб’єктності в умовах становлення економіки знань. Проблеми економіки. 2012. № 1. С. 20–23. URL: https://www.problecon.com/export_pdf/problems-of-economy-2012-1_0-pages-20_23.pdf 19. Савицька Н.Л, Чміль Г.Л Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу. Цифрова економіка та економічна безпека, 2022. 1(01). 112–117. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.1-18. URL: http://dees.iei.od.ua/index.php/journal/article/view/52 20. Pylypenko, A.A., Savytska, N.L., Vaksman, R.V., Uhodnikova, O.I., Schevchenko, V.S. Methodical maintenance of management of logistic activity of the trade enterprise: Economic and legal support. Journal of Advanced Research in Law and Economics, 2019, 10(6), стр. 1723–1731 URL: https://journals.aserspublishing.eu/jarle/article/view/4943. 21. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. (2023). Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 15 (1), 124-134. https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740 URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 22. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 23. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Тенденції розвитку мережного ритейлу як драйвера сучасної глобальної економіки. Ефективна економіка. 2014. № 9. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3361 24. Савицька Н.Л., Кот О.В., Кот М.С. Канали маркетингових комунікацій як засіб підвищення комунікативної активності підприємств торгівлі. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. Вип. 15. С.306 –310. URL: http://global-national.in.ua/archive/15-2017/62.pdf 25. Савицька Н.Л. Управління клієнтським досвідом в контексті розвитку поведінкового маркетингу.// Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023, 225-245. http://dx.doi.org/10.46489/messt2023. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/34889/1/KOL_kliyent_s_kym-dosvidom_23.pdf 26. Савицька Н.Л., Декадіна В.В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; pp. 234-245. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/21588/1/Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf 27. Дані установчих досліджень інтернет-аудиторії України // Інтернет Асоціація України. – 2019. – URL: https://inau.ua/news/oglasheny-dannye-ustanovochnyh-yssledovanyy-ynternet73 audytoryy-ukrayny-provedennye-v-fevrale?fbclid=IwAR1PmMCTuf10Eg4G7HOYhS5h3kXWB0OEiy_syf2kUuVhJIR40DDxY8gJyI. 28. Savytska N., Chmil H., Hrabylnikova O., Pushkina O., Vakulich M. Behavioral Models for Ensuring the Security of Functioning and Organizational Sustainability of the Enterprise. Journal of Security & Sustainability Issues. 2019. Vol. 9. No. 1. pp. 63–76. DOI: http://doi.org/10.9770/jssi.2019.9.1(6) URL: http://jssidoi.org/jssi/uploads/papers/33/Savytska_Behavioral_models_for_ensuring_the_security_of_functioning_and_organizational_sustainability_of_the_enterprise.pdf 29. Savytska, N., Kashchena, N., Chmil, H., Muda, I., Olinichenko, K. Entrepreneurial characteristics as factors of human development. International Journal of Entrepreneurship, 2021, 25(6), 1–9. URL: https://www.abacademies.org/articles/entrepreneurial-characteristics-as-factors-of-human-development.pdf 30. Прядко О.М., Тарасов І.Ю. Вплив діджиталізації на вітчизняний ринок реклами / Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. с. 247 – 250. 31. Тарасов І.Ю., Бубенець І.Г. Нативна реклама як сучасний засіб digital-впливу на споживача /Marketing of innovations. Innovations in marketing (2022). Materials of the International Scientific Internet Conference (December, 2022). Bielsko-Biala: WSEH. с. 74 - 77. 32. Тарасов І.Ю., Жуковський Є.Д. SERM як сучасний тренд формування позитивного іміджу бренду в інтернет-маркетингу // Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р. / Державний біотехнологічний ун-т. – Електронні текстові дані. – Харків, 2022. (c. 200 – 202). 32. Тарасов І.Ю., Кунак О.В. Трансформація мотиваційної складової рекламної діяльності підприємств ресторанного господарства в умовах пандемії // The 5 thInternationalscientificandpracticalconference “Science, innovationsandeducation: problemsandprospects” (December 8-10, 2021) CPNPublishingGroup, Tokyo, Japan. 2021. 1068 p. – p. 988 – 993. 34. Войнаренко С.М. Ключові фактори успіху в комунікаційній політиці підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницький, 2017. № 6, Т. 1. — С. 231—233. 35. Прядко О. М., Олініченко К. С. Формування бізнесмоделі у цифровому просторі. Marketing of innovations. Innovations in marketing: мaterials of the International Scientific Internet Conference, December, 2022. Poland. Bielsko-Biala: WSEH. Р. 245-247. 36. Прядко О. М., Голуб А. В. Цифровізація маркетингових технологій на ринку B2C. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 181-182 с. 37. Олініченко К. С., Прядко О. М. Причини використання українцями блокувальників реклами. Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі: тези доповідей Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2022 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2022. 162-163 с. 38. Прядко О. М., Тарасов І. Ю. Трансформація ринку реклами в умовах сучасної диджиталізації. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2021 р.; Харків : ХДУХТ, 2021. Ч. 1. С. 134-135 39. Прядко О. М., Михайлова М. В. Просування послуг за допомогою медіаконтенту мережі Instagram. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 18 трав. 2021 р.; Харків : ХДУХТ, 2021. Ч. 1. С. 132-133 40. Прядко О. М., Тарасов І. Ю. Методологічні особливості використання інтегрованих маркетингових комунікацій у Інтернеті. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19 травня 2016 р. Харків: ХДУХТ, 2016. Ч. 2. С. 181-182. 41. Прядко О. М. Теоретичні аспекти застосування SMM на В2В ринку. Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, 15 травня 2019 р. Харків: ХДУХТ, 2019. Ч. 2. С. 131-132 42. Колер Ф., Келлер Л.К. Маркетинг менеджмент / URL: https://portal.iapm.edu.ua/portal/media/books/d0e145e2b4f9422b95776a7c01f2e190.pdf 43. Державна служба статистики України / URL: https://www.ukrstat.gov.ua 44. Примак Т. О. Маркетингові комунікації: особливості підготовки фахівців / Т. О. Примак // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 46-52. - URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mvu_2011_4_10. 45. Ромат Є.В. Реклама в системі маркетингу. Київ: Студцентр, 2008. 480 с. 46. Жегус О.В. Методологічні засади аналітичного маркетингу та особливості його використання в умовах сучасних шоків. Ефективна економіка. 2023. № 4. URL: https://www.nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1412/1422 47. Ніколенко В.М. Сучасні інструменти комунікаційної діяльності на виробничому підприємстві// тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції в системі Міністерства освіти і науки «ФІНАНСОВА АРХІТЕКТОНІКА ТА СЦЕНАРІЇ КОНКУРЕНТНИХ МОДЕЛЕЙ РОЗВИТКУ», 17 листопада 2023 р.; Державний біотехнологічний ун-т. Харків, 2023. 181-182 с. URL: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/14706 48. Сайт кондитерської Кампанії «Т Престиж» / URL: https://tprestige.com/ 49. Чміль Г.Л., Олініченко К.С., Прядко О.М. Організаційні аспекти формування комунікативної політики промислового підприємства. Науковий погляд: економіка та управління. 2022. Вип. № 3 (79). С. 103–110. 50. Соцмережі як платформа для новин // BBC Академія. – 2019. – URL: https://www.bbc.co.uk/academy/uk/articles/art20180601135713490.
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_075_Nikolenko.pdf
  Restricted Access
2.32 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.