Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48637
Title: Формування системи інструментів цифрового маркетингу для інтернет-магазину
Other Titles: Developing a digital marketing toolkit for an online store
Authors: Хахамова, Єлизавета Анатоліївна
metadata.dc.contributor.advisor: Афанасьєва, О. П.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом
Keywords: цифровий маркетинг;просування;інтернет-магазин;залучення клієнтів
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Хахамова Є. А. Формування системи інструментів цифрового маркетингу для інтернет-магазину: кваліфікаційна робота магістра: спец. 075 - маркетинг; наук. кер. О. П. Афанасьєва; Харків: ДБТУ, 2023. 79 с.
Abstract: Актуальність теми кваліфікаційної роботи обумовлена цифровізацією всіх сфер життя людей, що напряму впливає і на діяльність інтернет-магазинів. Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне узагальнення та розробка практичних рекомендацій щодо впровадження інструментів цифрового маркетингу для інтернет магазину. Завдання: - розглянути наукові підходи до визначення сутності цифрового маркетингу та етапи його розвитку; - надати характеристику основних інструментів цифрового маркетингу; - визначити переваги цифрового маркетингу для інтернет-магазинів; - провести огляд ринку інтернет-магазинів України; - проаналізувати маркетингову діяльність інстаграм-магазину крісел-мішків; - проаналізувати попит на товари та послуги інстаграм-магазину крісел-мішків; - провести сегментацію та надати характеристику цільових сегментів ринку для інстаграм-магазину крісел-мішків; - надати рекомендації щодо формування системи інструментів цифрового маркетингу інтернет-магазину з метою збільшення продажів крісел-мішків. Об’єктом дослідження є маркетингова діяльність інстаграм-магазину крісел-мішків. Предмет дослідження - система інструментів цифрового маркетингу для просування інтернет-магазину. Теоретичне та .практичне значення одержаних результатів полягає у здійсненні аналізу комплексу просування інстаграм-магазину в мережі Інтернет і розробці практичних рекомендацій щодо формування системи інструментів цифрового маркетингу, які дозволять підприємству ефективно розподіляти свої ресурси, забезпечуючи максимальний вплив на споживачів і отримувати в результаті високі прибутки.
Description: 1. Аналітичний звіт «Думки і погляди населення України щодо державних електронних послуг». URL: https://www.undp.org/uk/ukraine/publications/analitychnyy-zvit-dumky-i-pohlyady-naselennya-ukrayiny-shchodo-derzhavnykh-elektronnykh-posluh 2. Божок А. Тенденції цифрового маркетингу: інструменти залучення споживачів. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2020. № 4 (24). С. 27–32. 3. Бубенець І. Г., Сломінцев Д. М. Сучасні аспекти цифрового маркетингу: основні показники ефективності. Бізнес-Информ. 2022. № 11. С. 271–276. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/20411/1/business-inform-2022-11_0-pages-271_276%20Bubenets%20.pdf 4. Варламов О. Digital-маркетинг для бизнеса. Wezom. URL: https://wezom.com.ua/blog/digital-marketing-6-preimuschestv-dlja-biznesa 5. Васильців Н.М. Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0. Науковий погляд: економіка та управління. 2019. № 2. С. 35–40. 6. Васильціва Н. М., Рожко Н. Я. Сучасні тренди digital-маркетингу. Економіка та управління підприємствами. №.15. 2018. С.232–236. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/15_ukr/36.pdf 7. Венгер Є. І. Digital-маркетинг: cучасні тренди та переваги. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. 2017. №4. С. 204–213. URL: http://chteiknteu.cv.ua/herald/content/download/archive/2017/v4/22.pdf 8. Виноградова Н., Недопако О., Крижко Д. Формування та розвиток поняття цифрового маркетингу. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. № 2 (25). С. 162–170. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/38615/5/21vovpcm.pdf 9. Виноградова О. В., Недопако Н. М. Digital маркетинг: еволюція розвитку в Україні. Економічний вісник НТУУ "Київський політехнічний інститут". №18, 2021. С. 103–108. DOI: https://doi.org/10.20535/2307-651.18.2021.240678 10. Геєць В. М. Соціальна реальність у цифровому просторі. Економіка України. 2022. № 1. С. 3-28. 11. Гриценко А. А. Інформаційно-цифровий етап розвитку соціально-економічних систем. Економіка України. 2022. № 1. С. 29–46 12. Гриценко С.І. Цифровий маркетинг - нова парадигма розвитку освітніх кластерів в умовах глобалізації. Вісник економічної науки України. 2016. № 1 (30). С. 29–31. 13. Дерев’янченко Т.Є., Бенівська І.В. Теоретичні аспекти діджитал-маркетингу. URL: https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/88de464d-7d90-4fc4-b161-55d6bb339a7e/content 14. Державна служба статистики України. URL: https://www.ukrstat.gov.ua 15. Дослідження newage. 2023: вплив війни на користувачів і тренди медіаспоживання. URL: https://newage.agency/uk/blog-uk/doslidzhennia-newage-2023-vplyv-vijny-na-korystuvachiv-i-trendy-mediaspozhyvannia/ 16. Жегус О. В. Особливості маркетингової стратегії відновлення бізнесу в Україні. Інноваційні технології маркетингу і менеджменту в умовах трансформаційних змін : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. Хмельницький. 2023. С. 59–62/ 17. Жегус О., Савицька Н., Посохова С. Розвиток аналітичного інструментарію маркетингу в соціальних мережах. Journal on economic and social issues. 2022. №2. URL: http://perspectives-ism.eu/full/p222-s005.pdf 18. Жегус О.В. Проблеми та перспективи цифрової трансформації підприємств роздрібної торгівлі в Україні. Збірник тез Міжнародої науково-практичної конференції “Цифрова трансформація бізнесу: виклики і можливості для партнерства». Мелітополь. 2021. С. 182–184. URL: http://feb.tsatu.edu.ua/faculty/department-of-marketing/science/konferentsiyi/tezi/ 19. Жегус О.В., Афанасьєва О.П. Інформаційне забезпечення управління клієнтським досвідом. Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. Київ : КНЕУ, 2021. C. 184–186 20. Жегус О.В., Афанасьєва О.П., Олініченко К.С., Маренич В.М. Розвиток аналітичного інструментарію аудиту сайту інформаційного порталу. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг/ Збірник наукових праць ХДУХТ. 2021, С. 92-107. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/3225/1/4_%D1%81%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F.pdf/ 21. Забаштанська Т. Маркетингові засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах в умовах цифровізації. Проблеми і перспективи економіки та управління. 2021. №4 (28). С. 153–162. 22. Заяць Є. SEO-просування бізнесу під час війни. Як українським компаніям оцінити нові ринки. Forbes. URL: https://forbes.ua/company/seo-prosuvannya-biznesu-pid-chas-viyni-yak-otsiniti-novi-rinki-ukrainskim-kompaniyam-16082022-7722. 23. Зростання роздрібних продажів електронної комерції в усьому світі 2017-2027. STATISTA. URL: https://www.statista.com/statistics/288487/forecast-of-global-b2c-e-commerce-growth/ 24. Іванечко Н., Хрупович С. Контекстна реклама: метрики і КРІ. Галицький економічний вісник. 2019. №6. Т. 61. С. 79–84. 25. Карпіщенко О.О., Логінова Ю.Е. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент комунікаційю. Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 20-річчю наукової діяльності ф-ту економіки та менеджменту СумДУ, м. Суми, 3-5 квітня 2012 р. 2012. Т.5. С. 177-178. URL: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/28771 26. Касьяненко М. М. SMM: переваги та недоліки. Science, research development. 2020. №28. С. 51–54. 27. Кифяк О. В., Урда Д. В. Маркетинг у cоціальних медіа (SMM) як інструмент просування товарів та послуг. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». 2017. №14. С. 123–130. 28. Кількість користувачів зросла на 7% в Україні. URL: https://www.epravda.com.ua/rus/news/2019/10/11/652498/ 29. Коваль Н. В. Digital-маркетинг як інноваційний інструмент управління комунікаціями. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/37880/1/152.pdf 30. Котлер Філіп, Гермаван Катарджая, Іван Сетьяван. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового. К.: Вид. група КМ-БУКС, 2018. 208 с. 31. Маркевич К. Куди йде електронна комерція. Мовою цифр. Разумков центр URL: https://razumkov.org.ua/statti/kudy-ide-elektronna-komertsiia-movoiu-tsyfr 32. Марчук О.О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент управління. Економіка і суспільство. 2018. № 17. С. 296–299. 33. Мета. Бібліотека реклами. URL: https://ru-ru.facebook.com/ads/library/?active_status=all&ad_type=all&country=UA&q=%D0%BA%D1%80%D1%96%D1%81%D0%BB%D0%BE%20%D0%B3%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B0%20&sort_data[direction]=desc&sort_data[mode]=relevancy_monthly_grouped&search_type=keyword_unordered&media_type=all 34. Міщенко В. І. Стратегічне управління процесами цифрової трансформації економіки. Економіка України. 2022. № 1. С. 67–81. 35. Мушка Д. В., Бондаренко В. М., Попадинець Н. М. Сутність та еволюція digital-маркетингу. Регіональна економіка. 2021, №2. С 200–204. URL: https://re.gov.ua/re202102/re202102_200_MushkaDV,BondarenkoVM,PopadynetsNM.pdf 36. Окландер М. А., Романенко О.О. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від інтернет-маркетингу. Економічний вісник НТУУ «КПІ». 2015. № 12. С. 362–371. 37. Підгурська І. А. Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Т. 3, № 3. С. 25–32. 38. Підгурська І. А., Легкий О. А. Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу. Маркетинг і цифрові технології. 2019. Т. 3, № 3. С. 25–34. 39. Повна С., Олифіренко Ю. Електронна комерція та цифровий маркетинг у розвитку національних підприємств. Проблеми і перспективи економіки та управління. №2(30). 2022. С. 64–73. 40. Птащенко О. В. Особливості Інтернет-маркетингу. Cоціально-економічний розвиток регіонів в контексті міжнародної інтеграції. Херсон. ХНТУ, 2016. № 20 (9). Т. 1. С. 69–71. 41. Редька В. С. Переваги та недоліки SMM. Виклики та шляхи стабілізації соціально-економічного розвитку України. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих учених. 2020. С. 115–117 42. Рейтинг рекламодавців за вересень 2023 від MixDigital. URL: https://mixdigital.com.ua/blog/rejting-reklamodavcziv-za-veresen-2023-vid-mixdigital/ 43. Ринкова капіталізація провідних компаній електронної комерції з великою капіталізацією в усьому світі станом на червень 2023 року. STATISTA. URL: https://www.statista.com/statistics/245340/leading-large-cap-e-commerce-companies-market-cap/ 44. Романченко Н.В., Школьна М.Т. Роль та основні напрямки розвитку цифрового маркетингу. Економічні студії. 2021. №2 (32). С. 64–69. URL: https://ekmair.ukma.edu.ua/server/api/core/bitstreams/28660a02-cad2-4327-a507-1b7258002178/content 45. Рубан В.В. Цифровий маркетинг: роль та особливості використання. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2017. Вип. 2 (08). С. 20–25. 46. Рябов І. Б., Шевкопляс І. М. Особливості та сучасні тенденції застосування системи digital-маркетингу на підприємстві. Економіка підприємства. 2020. № 12 DOI: 10.32702/2307-2105-2020.12.93 URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=8423 47. Савицкая Н.Л., Забаштанская Т.В., Забаштанский М.М. Борисович В.А. Соціальні медіа як сучасний інструмент просування бренда. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. 2020. Вип. 2. С. 116–130. 48. Савицька Н. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти на ринку В2С. Маркетинг і цифрові технології. 2017. № 1. С. 20–33. 49. Савицька Н.Л, Чміль Г.Л. Трансформація взаємодії суб’єктів ринку в умовах диджиталізації маркетингу. Цифрова економіка та економічна безпека, 2022. 1(01). С. 112–117. DOI: https://doi.org/10.32782/dees.1-18. URL: http://dees.iei.od.ua/index.php/journal/article/view/52 50. Савицька Н.Л., Декадіна В.В. Трансформація маркетингових стратегій в умовах цифрової економіки. Ensuring Standards of Quality of Life in a Turbulent World. Monograph. Opole: The Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole, 2022; pp. 234–245. URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/21588/1/Savyts_ka_Dekadina_monoh_2022_Opole.pdf 51. Савицька Н.Л., Мелушова І.Ю., Красноусов А.В., Олініченко К.С. Торговельне підприємництво: навчально-методичний посібник. Х. Видавництво Іванченка І. С. 2017. 214 с. 52. Савицька Н.Л., Полевич К.В. Підприємницький маркетинг у соціальній мережі Instagram. Бізнес Інформ. 2016. № 11. С. 419–424. URL: https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2016-11_0-pages-419_424.pdf 53. Савицька Н.Л., Чміль Г.Л. Нова парадигма маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки. Вісник Сумського національного аграрного університету. 2020. Вип. 2 (84). С. 81–87. 54. Смартфон - найпопулярніший товар серед українців (e-commerce підсумки 2022 року). OLX. URL: https://blog.olx.ua/30697/smartfon-najpopuljarnishij-tovar-sered-ukrainciv-e-commerce-pidsumki-2022-roku/ 55. Соколовська З. М., Капустян І. В. Використання концепцій цифрового маркетингу в діяльності фармацевтичного підприємства. Маркетинг і цифрові технології. 2017. № 2. Том 1. С. 77–91. 56. Старицький Т. Використання соціального медіа маркетингу як ефективного засобу просування продукції. Інноваційна економіка. 2015. № 4.С. 221–226. 57. Створення інтернет-магазину за всіма правилами e-commerce у 2023 році. URL: https://www.site2b.ua/ua/web-blog-ua/stvorennya-internet-magazinu-za-vsima-pravilami-e-commerce-u-2023-roci.html 58. Телефони та будматеріали: що шукають та скільки витрачають українці в інтернеті. OLX. URL: https://blog.olx.ua/29285/telefoni-ta-budmateriali-shho-shukajut-ta-skilki-vitrachajut-ukrainci-v-interneti/ 59. Тренди українського інтернету і digital-маркетингу - дослідження newage. 2023. URL: https://cases.media/news/trendi-ukrayinskogo-internetu-i-digital-marketingu-doslidzhennya-newage-2023 60. Український digital в умовах війни –73% інтернет-маркетологів повернулися до роботи / Serpstat. URL: https://serpstat.com/uk/blog/ ukrayinskij-digital-doslidjenya/#4. 61. Укрінформ. Понад 50% потенційних покупців відмовляються від покупок, якщо не знаходять промокод - експерти PromoCodius. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-other_news/3769352-ponad-50-potencijnih-pokupciv-vidmovlautsa-vid-pokupok-akso-ne-znahodat-promokod-eksperti-promocodius.html 62. Урядовий портал. Кожен другий українець, який отримував е-послуги, використовував Дію, результати соцопитування. URL: https://www.kmu.gov.ua/news/kozhen-druhyi-ukrainets-iakyi-otrymuvav-e-posluhy-vykorystovuvav-diiu-rezultaty-sotsopytuvannia 63. Цифрова економіка: тренди, ризики та соціальні детермінанти Разумков центр. 2020. URL: https://razumkov.org.ua/uploads/article/2020_digitalization.pdf 64. Як змінився рейтинг соціальних мереж в Україні та світі: актуальна статистика після 24 лютого 2022 року. URL: https://web-promo.ua/ua/blog/kak-izmenilsya-rejting-soczialnyh-setej-v-ukraine-i-mire-aktualnaya-statistika-posle-24-fevralya-2022-goda/# 65. Яцюк Д. В Цифровий маркетинг: майбутнє маркетингових комунікацій в брендингу. Інвестиції: практика та досвід. 2015. №7. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/7_2015/16.pdf 66. Afanasieva Oksana, Khakhamova Elizaveta. The impact of social networks on people's lives.Values, Innovation, and Multidisciplinary Dimensions. Monograph. Editors: Nestorenko T., Pokusa T. Publishing House of the Academy of Applied Sciences – Academy of Management and Administration in Opole. 2023. рр. 234-240. 67. E-commerce worldwide-statistics & facts URL: https://www.statista.com/topics/871/online-shopping/#dossierContents__outerWrapper. 68. Hofacker C. F. Digital Marketing: communicating, selling and connecting. Massachusetts: Edward Elgar Publishing, Inc., 2018. Р. 224 69. Jadhav, G.G., Gaikwad, S.V., & Bapat, D. (2023). "A systematic literature review: digital marketing and its impact on SMEs", Journal of Indian Business Research, Vol. 15 No. 1, pp. 76-91. URL: https://doi.org/10.1108/JIBR-05-2022-0129 70. Nadanyiova, M., Majerova, J., & Gajanova, L. Digital Marketing as a Source of Competitive Advantage: Case Study of Slovak Republic. Marketing and Management of Innovations. 2021. №4, рр. 92–103. http://doi.org/10.21272/mmi.2021.4-08 71. Retaile-commerce sales worldwide from 2014 to 2025 (inbillion U.S. dollars) URL: https://www.statista.com/statistics/379046/worldwide-retail-e-commerce-sales. 72. Savytska, N., Babenko, V., Chmil, H., Priadko, O. & Bubenets, I. Digitalization of Business Development Marketing Tools in the B2C Market. Journal of Information Technology Management, 2023. 15 (1), рр. 124–134. https://doi.org/ 10.22059/jitm.2023.90740. URL: https://journals.ut.ac.ir/article_90740_2dc7c64f4d84dc1be3d51c6accc5f811.pdf 73. Savytska, N., Zhehus, O., Chmil, H., Uchakova, N., Androsova, T., Priadko, O. Applied Research of Digital Readiness of Retails. WSEAS Transactions on Environment and Development. 2022, №18, 798–809. URL: https://wseas.com/journals/ead/2022/b545117-139.pdf 74. Social media demographics to inform your brand’s strategy in 2023. Sprout Social. URL: https://sproutsocial.com/insights/new-social-media-demographics/ 75. The 11 types of digital marketing. URL: https://revive.digital/blog/the-11-types-of-digital-marketing/ 76. Top Social Media Statistics And Trends Of 2023. URL: https://www.forbes.com/advisor/business/social-media-statistics/#:~:text=Social%20media%20usage%20has%20typically,least%20one%20social%20media%20site 77. Jadhav, G.G., Gaikwad, S.V., Bapat, D. A systematic literature review: digital marketing and its impact on SMEs, Journal of Indian Business Research, 2023. Vol. 15 No. 1, pp. 76-91. URL: https://doi.org/10.1108/JIBR-05-2022-0129
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48637
Appears in Collections:075 - "Маркетинг" (Магістри)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_M_075_Khakhamova.pdf
  Restricted Access
1.85 MBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.