Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48614
Title: Засади формування маркетингових стратегій агропідприємств
Authors: Артімонова, І. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Варченко, О. М.
Issue Date: 2010
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Артімонова І. В. Засади формування маркетингових стратегій агропідприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». наук. кер. О. М. Варченко. 2010.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97
Abstract: У статті розкрито теоретичні аспекти сутності господарсько-маркетингової стратегії. Сформовано особливості формування маркетингових стратегій на вітчизняних аграрних підприємствах в ринкових умовах. Обґрунтовано структурну схему маркетингових стратегій
In article theoretical aspects of essence of economic-marketing strategy are opened. Features of formation of marketing strategy at the domestic agrarian enterprises in market conditions are generated. The block diagramme of marketing strategy is proved.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48614
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_3.pdf120.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.