Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48614
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВарченко, О. М.-
dc.contributor.authorАртімонова, І. В.-
dc.date.accessioned2024-03-05T11:45:13Z-
dc.date.available2024-03-05T11:45:13Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationАртімонова І. В. Засади формування маркетингових стратегій агропідприємств. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 97 «Економічні науки». наук. кер. О. М. Варченко. 2010.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48614-
dc.description.abstractУ статті розкрито теоретичні аспекти сутності господарсько-маркетингової стратегії. Сформовано особливості формування маркетингових стратегій на вітчизняних аграрних підприємствах в ринкових умовах. Обґрунтовано структурну схему маркетингових стратегійuk_UA
dc.description.abstractIn article theoretical aspects of essence of economic-marketing strategy are opened. Features of formation of marketing strategy at the domestic agrarian enterprises in market conditions are generated. The block diagramme of marketing strategy is proved.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 97-
dc.titleЗасади формування маркетингових стратегій агропідприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 97: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_97_2010_3.pdf120.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.