Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48595
Название: Впровадження інноваційної діяльності як основного чинника підвищення конкурентоспроможності банку
Авторы: Пересадько, Г. О.
Радченко, О. В.
Дата публикации: 2010
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Пересадько Г. О., Радченко О. В. Впровадження інноваційної діяльності як основного чинника підвищення конкурентоспроможності банку. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 105 «Економічні науки». 2010. С.
Серия/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 105
Краткий осмотр (реферат): У даній роботі розглянуто інноваційну діяльність банку формі креативної реклами. Запропоновано розробити нову "концепцію" креативної реклами для сфери банківської діяльності в Україні.
In this work innovative activity of bank is considered in form creative advertising. It is suggested to develop new "conception" of the creative advertising for the sphere of bank activity in Ukraine.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48595
Располагается в коллекциях:Випуск105: Економічні науки

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Visnyk_105_2010_57.pdf81.44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.