Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48224
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСиротюк, А. М.-
dc.date.accessioned2024-02-27T10:03:55Z-
dc.date.available2024-02-27T10:03:55Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСиротюк А. М. Міжнародний маркетинг як ключовий елемент експортної стратегії підприємств АПК. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48224-
dc.description.abstractУ статті обгрунтовано доцільність розробки експортної стратегії на підприємствах вітчизняного АПК, а також формування комплексу міжнародного маркетингу як одного з ключових елементів даної стратегії, який би дозволив підвищити ефективність експортної діяльності підприємств АПК України.uk_UA
dc.description.abstractThe expedience of development of the export strategy on the domestic agro pro industrial enterprises, and also forming of complex of the international marketing as one of key elements of this strategy, which would allow to promote efficiency of export activity of Ukrainian agro industrial enterprises grounded in the article.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113-
dc.titleМіжнародний маркетинг як ключовий елемент експортної стратегії підприємств АПКuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-46.pdf279.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.