Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48212
Title: Маркетинговий менеджмент підприємств АПК - суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності
Authors: Пітель, Н. Я.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Пітель Н. Я. Маркетинговий менеджмент підприємств АПК - суб'єктів зовнішньоекономічної діяльності. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 113 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 113
Abstract: Виявлено основні проблеми формування системи маркетингового менеджменту та окреслено шляхи удосконалення маркетингової політики підприємств агропромислового комплексу - суб'сктів зовнішньоекономічної діяльності.
The basic problems of forming of the system of marketing management are educed and the ways of improvement of marketing policy of enterprises of agro industrial complex- subjects of foreign economic activity are outlined.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48212
Appears in Collections:Випуск 113: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_113_2011-39.pdf298.79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.