Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48035
Title: Підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю на торговельному підприємстві
Other Titles: Increasing the efficiency of management of marketing activities at a trading company
Authors: Свистун, Альона Сергіїівна
metadata.dc.contributor.advisor: Віннікова, В. А.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: маркетинг;управління ефективністю;торгівельне підприємство;marketing;efficiency management;commercial enterprise
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Свистун А. С. Підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю на торговельному підприємстві: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. В. В. Віннікова; Харків, 2023. 78 с.
Abstract: Предметом дослідження є теоретичні, методологічні і практичні питання процесу розробки ефективної маркетингової політики на підприємстві торгівлі. Об'єктом дослідження – ефективність маркетингової діяльності торговельного підприємства, яке функціонує в умовах конкурентного ринкового середовища. Предметом дослідження в роботі виступили теоретичні, методологічні і практичні питання процесу розробки ефективної маркетингової політики на торговельному підприємстві. Методи дослідження. В процесі виконання кваліфікаційної роботи використовувались методи аналізу, синтезу, порівнянь, економіко-статистичні методи збору та обробки інформації. Інформаційною базою слугували вітчизняні та закордонні видання, матеріали преси та фактичні дані щодо діяльності ТОВ «Імперія». Від якості розробки ефективної маркетингової політики, в значній мірі залежить ефективність роботи, конкурентоспроможність та стійке положення підприємства торгівлі на ринку
The subject of the study is theoretical, methodological and practical issues of the process of developing an effective marketing policy at a trade enterprise. The object of the study is the effectiveness of the marketing activity of a trading company that operates in a competitive market environment. The theoretical, methodological and practical issues of the process of developing an effective marketing policy at a trading company were the subject of research in the paper. Research methods. In the course of the qualification work, methods of analysis, synthesis, comparisons, economic and statistical methods of information collection and processing were used. The information base was served by domestic and foreign publications, press materials and actual data on the activities of LLC "Imperia". The efficiency, competitiveness, and stable position of a trading company on the market largely depend on the quality of the development of an effective marketing policy
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48035
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_44_2_073z_21stn-2-03_Svistun_A_S.pdf962.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.