Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/48035
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorВіннікова, В. А.-
dc.contributor.authorСвистун, Альона Сергіїівна-
dc.date.accessioned2024-02-23T20:01:37Z-
dc.date.available2024-02-23T20:01:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСвистун А. С. Підвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю на торговельному підприємстві: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. В. В. Віннікова; Харків, 2023. 78 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/48035-
dc.description.abstractПредметом дослідження є теоретичні, методологічні і практичні питання процесу розробки ефективної маркетингової політики на підприємстві торгівлі. Об'єктом дослідження – ефективність маркетингової діяльності торговельного підприємства, яке функціонує в умовах конкурентного ринкового середовища. Предметом дослідження в роботі виступили теоретичні, методологічні і практичні питання процесу розробки ефективної маркетингової політики на торговельному підприємстві. Методи дослідження. В процесі виконання кваліфікаційної роботи використовувались методи аналізу, синтезу, порівнянь, економіко-статистичні методи збору та обробки інформації. Інформаційною базою слугували вітчизняні та закордонні видання, матеріали преси та фактичні дані щодо діяльності ТОВ «Імперія». Від якості розробки ефективної маркетингової політики, в значній мірі залежить ефективність роботи, конкурентоспроможність та стійке положення підприємства торгівлі на ринкуuk_UA
dc.description.abstractThe subject of the study is theoretical, methodological and practical issues of the process of developing an effective marketing policy at a trade enterprise. The object of the study is the effectiveness of the marketing activity of a trading company that operates in a competitive market environment. The theoretical, methodological and practical issues of the process of developing an effective marketing policy at a trading company were the subject of research in the paper. Research methods. In the course of the qualification work, methods of analysis, synthesis, comparisons, economic and statistical methods of information collection and processing were used. The information base was served by domestic and foreign publications, press materials and actual data on the activities of LLC "Imperia". The efficiency, competitiveness, and stable position of a trading company on the market largely depend on the quality of the development of an effective marketing policyuk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ДБТУuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectуправління ефективністюuk_UA
dc.subjectторгівельне підприємствоuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectefficiency managementuk_UA
dc.subjectcommercial enterpriseuk_UA
dc.titleПідвищення ефективності управління маркетинговою діяльністю на торговельному підприємствіuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing the efficiency of management of marketing activities at a trading companyuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.contributor.affiliationДержавний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування-
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_44_2_073z_21stn-2-03_Svistun_A_S.pdf962.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.