Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47944
Title: Формування економіко-організаційної моделі управління збутом сільськогосподарської продукції на засадах маркетингу
Authors: Кучер, О. В.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Кучер О. В. Формування економіко-організаційної моделі управління збутом сільськогосподарської продукції на засадах маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: Розглянуто теоретичні аспекти застосування маркетингу у збутовій політиці аграрних підприємств. Запропоновано структуру економіко-організаційної моделі на основі маркетингових збутових стратегії.
Considered the theoretical aspects of marketing in the market policy of agricultural enterprises. Proposed the structure of economic and organizational model based on the sale of marketing strategy.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47944
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-68.pdf345.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.