Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучер, О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-23T12:19:36Z-
dc.date.available2024-02-23T12:19:36Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКучер О. В. Формування економіко-організаційної моделі управління збутом сільськогосподарської продукції на засадах маркетингу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47944-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти застосування маркетингу у збутовій політиці аграрних підприємств. Запропоновано структуру економіко-організаційної моделі на основі маркетингових збутових стратегії.uk_UA
dc.description.abstractConsidered the theoretical aspects of marketing in the market policy of agricultural enterprises. Proposed the structure of economic and organizational model based on the sale of marketing strategy.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleФормування економіко-організаційної моделі управління збутом сільськогосподарської продукції на засадах маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-68.pdf345.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.