Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47887
Title: Формування стратегії розвитку міжнародної торгівлі продовольчими товарами
Other Titles: Formation of a strategy for the development ofinternational trade in food products
Authors: Пащенко, Даріна Юріївна
metadata.dc.contributor.advisor: Віннікова, В. В.
metadata.dc.contributor.affiliation: Державний біотехнологічний університет, Кафедра менеджменту, бізнесу і адміністрування
Keywords: міжнародний ринок;конкуренція;стратегічне управління;розвиток;ефективність;international market;competition;strategic management;development;efficiency
Issue Date: 2023
Publisher: Харків: ДБТУ
Citation: Пащенко Д. Ю. Формування стратегії розвитку міжнародної торгівлі продовольчими товарами: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «Бакалавр»: спец. 073 Менеджмент; наук. кер. В. В. Віннікова; Харків, 2023. 86 с.
Abstract: Об'єктом дослідження в кваліфікаційній роботі є процес формування стратегій розвитку мінародної торгівлі продовольчими товарами. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є визначення стратегій міжнародної торігівлі. Завдання дослідження кваліфікаційної роботи: – дослідити сучасний стан стратегічного управлння в Україні; – визначити фактори впливу на формування стратегії розвитку підприємства; – визначити форми та напрямки формування стратегічного розвитку підприємства – проаналізувати тенденції та стійкості стратегічного розвитку ринкової коньюнктури продовольчих товарів: – аналіз ефективності управління – економічне обгрунтування заходів щодо удосконалення стратегічного розвитку. Основною метою кваліфікаційної роботи є формування професійного мислення в області створення системи стратегічного управління на міжнародному ринку продовольчими товарами. Методи дослідження, які були застосовані в роботі: – проаналізовано основні показники стратегічного управління підприємства. Це дало змогу, визначити слабкі сторони на підприємстві та визначити шляхи їх подолання; – запропонована методика оцінки стратегічного потенціалу і конкурентного статусу підприємства. Це дозволить збільшити показники експорту.
The object of research in the qualification work is the process of forming strategies for the development of international food trade. The subject of the qualification work research is the definition of international trade strategies. Tasks of the research of the qualification work: – to investigate the current state of strategic management in Ukraine; - determine the influencing factors on the formation of the company's development strategy; - to determine the forms and directions of strategic development of the enterprise – to analyze the trends and stability of the strategic development of the market situation of food products: - analysis of management efficiency - economic justification of measures to improve strategic development. The main goal of the qualification work is the formation of professional thinking in the field of creating a system of strategic management in the international market of food products. Research methods used in the work: – the main indicators of strategic management of the enterprise were analyzed. This made it possible to identify weaknesses in the enterprise and determine ways to overcome them; - a method of assessing the strategic potential and competitive status of the enterprise is proposed. This will increase export figures.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47887
Appears in Collections:073 - "Менеджмент" (Бакалаври)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2023_B_44_2_073z_19b-03_Pashchenko_D_YU.pdf
  Restricted Access
826.27 kBAdobe PDFView/Open Request a copy


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.