Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47764
Назва: Проблеми виробництва і збуту овочевої продукції аграрними підприємствами Полтавської області: економічний аспект
Автори: Дрогомирецька, М. І.
Дата публікації: 2010
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Дрогомирецька М. І. Проблеми виробництва і збуту овочевої продукції аграрними підприємствами Полтавської області: економічний аспект. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 98 «Економічні науки». 2010. С.
Короткий огляд (реферат): Розкрито сутність і особливості функціонування ринку овочевої продукції, проведено аналіз сучасного стану виробництва овочів відкритого ґрунту у господарствах усіх категорій Полтавської області, розглянуто структуру реалізації цієї продукції сільськогосподарськими підприємствами і запропоновано можливі насичення ринку достатньою кількістю свіжих та екологічно чистих овочів
The article is dedicated to the determination of the essence of vegetable products market and the main features of its functioning in the modern market conditions. The current level of open soil vegetables production in Poltava region is analyzed. The structure of the main channels of this product sale by the agrarian organizations is considered. The possible ways of the filling in the market by the necessary quantity of ecologically clean, fresh and delicious vegetables are proposed by the author
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47764
Розташовується у зібраннях:Випуск 98: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_98_2010_38.pdf107.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.