Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47729
Title: Особливості управління маркетинговою діяльністю в аграрних підприємствах
Authors: Величко, О. В.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Величко О. В. Особливості управління маркетинговою діяльністю в аграрних підприємствах. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: Проаналізовано сучасний стан управління маркетинговою діяльністю в аграрних формуваннях та обґрунтовано пропозиції щодо побудови функціональної моделі служби маркетингу в сільськогосподарському підприємстві.
The modern consisting of management marketing activity is analyzed of the agrarian farming's and suggestions are grounded in relation to the construction of functional model of service of marketing in an agricultural enterprise.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47729
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-26.pdf270.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.