Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47729
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВеличко, О. В.-
dc.date.accessioned2024-02-21T10:20:30Z-
dc.date.available2024-02-21T10:20:30Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationВеличко О. В. Особливості управління маркетинговою діяльністю в аграрних підприємствах. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47729-
dc.description.abstractПроаналізовано сучасний стан управління маркетинговою діяльністю в аграрних формуваннях та обґрунтовано пропозиції щодо побудови функціональної моделі служби маркетингу в сільськогосподарському підприємстві.uk_UA
dc.description.abstractThe modern consisting of management marketing activity is analyzed of the agrarian farming's and suggestions are grounded in relation to the construction of functional model of service of marketing in an agricultural enterprise.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleОсобливості управління маркетинговою діяльністю в аграрних підприємствахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-26.pdf270.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.