Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47704
Title: Удосконалення маркетингової товарної політики у торговій мережі
Authors: Безручко, Я. А.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Безручко Я. А. Удосконалення маркетингової товарної політики у торговій мережі. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: У статті розглянуто та проаналізовано процес впровадження товарної політики як однієї із складових комплексу маркетингу. Розроблено рекомендації з приводу впровадження ефективної товарної політики у торговій мережі.
In the article the process of introduction of commodity policy is considered and analyzed as one of constituents of marketing complex. Recommendations are developed concerning introduction of effective commodity policy in a point-of-sale network.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47704
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-15.pdf331.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.