Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47684
Title: Формування ринку сільськогосподарської продукції в Україні та обґрунтування напрямів його розвитку на основі маркетингового підходу
Authors: Герасимчук, Н. А.
Горьовий, В. П.
Issue Date: 2011
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Герасимчук Н. А., Горьовий В. П. Формування ринку сільськогосподарської продукції в Україні та обґрунтування напрямів його розвитку на основі маркетингового підходу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112
Abstract: В статті розглядаються наслідки зміни умов ринку сільськогосподарської продукцій та специфіка застосування маркетингових методів забезпечення ефективності діяльності сільськогосподарських виробників. Розглянутий сучасний стан процесів маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств при формуванні ринку продовольчої продукції в Україні.
The auther in the article is considered the results of the changes in agricultural market and pecularities of implementation of marketing methods on effectiveness in activity of agricultural producers. The current situation of forming of marketing of agricultural producers is looked over, as well as forming of food products in Ukraine.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47684
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-8.pdf309.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.