Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47684
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерасимчук, Н. А.-
dc.contributor.authorГорьовий, В. П.-
dc.date.accessioned2024-02-20T13:08:06Z-
dc.date.available2024-02-20T13:08:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationГерасимчук Н. А., Горьовий В. П. Формування ринку сільськогосподарської продукції в Україні та обґрунтування напрямів його розвитку на основі маркетингового підходу. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 112 «Економічні науки». 2011.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47684-
dc.description.abstractВ статті розглядаються наслідки зміни умов ринку сільськогосподарської продукцій та специфіка застосування маркетингових методів забезпечення ефективності діяльності сільськогосподарських виробників. Розглянутий сучасний стан процесів маркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств при формуванні ринку продовольчої продукції в Україні.uk_UA
dc.description.abstractThe auther in the article is considered the results of the changes in agricultural market and pecularities of implementation of marketing methods on effectiveness in activity of agricultural producers. The current situation of forming of marketing of agricultural producers is looked over, as well as forming of food products in Ukraine.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 112-
dc.titleФормування ринку сільськогосподарської продукції в Україні та обґрунтування напрямів його розвитку на основі маркетингового підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 112: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_112_2011-8.pdf309.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.