Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/47375
Название: Маркетинговий підхід в управлінні конкурентоспроможністю підприємств
Авторы: Білоусько, Т. Ю.
Литвинова, О. М.
Дата публикации: 2017
Издательство: Харків: ХНТУСГ
Библиографическое описание: Білоусько Т. Ю., Литвинова О. М. Маркетинговий підхід в управлінні конкурентоспроможністю підприємств. Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи: матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 року. Том 2. Харків: ХНТУСГ, 2017. С. 110-113.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/47375
Располагается в коллекциях:Ринкова трансформація економіки: стан, проблеми, перспективи

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Rynktransf_2017_Tom_2_110-113.pdf386.53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.