Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4727
Название: Маркетинг
Авторы: Пахуча, Еліна Вікторівна
Шелудько, Руслан Миколайович
Білоусько, Таміла Юріївна
Ключевые слова: концепції маркетингу;маркетингове середовище підприємства;товар;сегментування ринку;фактори ціноутворення;торговельні посередники;стимулювання збуту
Дата публикации: 2020
Издательство: Харків
Библиографическое описание: Пахуча Е. В., Шелудько Р. М., Білоусько Т. Ю. Маркетинг: навч. посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальностей: 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 242 «Туризм», 281 «Публічне управління та адміністрування», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»; Х.: Тім Пабліш Груп, 2020. 300 с.
Краткий осмотр (реферат): Навчальний посібник «Маркетинг» підготовлено на сучасних концептуальних засадах, що враховують сучасні тенденції розвитку маркетингу та орієнтований на формування фахових компетенцій з організації маркетингової діяльності. У навчальному посібнику значну увагу приділено сучасним світовим підходам у галузі маркетингу та особливостям маркетингової діяльності в Україні. Навчальний посібник призначений для здобувачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Буде корисним науковцям, викладачам, аспірантам у галузі маркетингу та керівникам органів влади усіх рівнів та підприємств.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4727
Располагается в коллекциях:Навчальні посібники

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
20_ NP_Marketynh.pdf2.12 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.