Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4727
Title: Маркетинг
Authors: Пахуча, Еліна Вікторівна
Шелудько, Руслан Миколайович
Білоусько, Таміла Юріївна
Keywords: концепції маркетингу;маркетингове середовище підприємства;товар;сегментування ринку;фактори ціноутворення;торговельні посередники;стимулювання збуту
Issue Date: 2020
Publisher: Харків
Citation: Пахуча Е. В., Шелудько Р. М., Білоусько Т. Ю. Маркетинг: навч. посібник для здобувачів першого (бакалаврського) рівня спеціальностей: 051 «Економіка», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», 242 «Туризм», 281 «Публічне управління та адміністрування», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»; Х.: Тім Пабліш Груп, 2020. 300 с.
Abstract: Навчальний посібник «Маркетинг» підготовлено на сучасних концептуальних засадах, що враховують сучасні тенденції розвитку маркетингу та орієнтований на формування фахових компетенцій з організації маркетингової діяльності. У навчальному посібнику значну увагу приділено сучасним світовим підходам у галузі маркетингу та особливостям маркетингової діяльності в Україні. Навчальний посібник призначений для здобувачів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Буде корисним науковцям, викладачам, аспірантам у галузі маркетингу та керівникам органів влади усіх рівнів та підприємств.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4727
Appears in Collections:Навчальні посібники

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20_ NP_Marketynh.pdf2.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.