Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46999
Title: Нестандартний сервіс як спосіб залучення нових клієнтів
Authors: Загоруйко, К. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Балацька, Н. Ю.
Issue Date: 2012
Publisher: Харківський державний університет харчування та торгівлі
Citation: Загоруйко К. В. Нестандартний сервіс як спосіб залучення нових клієнтів. Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі : тези доп. Всеукр. наук.-практ. конф. молод. учених і студентів, м. Харків, 25 квітня 2012 р. ; наук. кер. Н. Ю. Балацька. Харків : ХДУХТ, 2012. Ч. 4. С. 54.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46999
Appears in Collections:Актуальні проблеми розвитку харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aktualni_2012_s_4-54.pdf134.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.