Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46725
Title: Комп'ютерний аналіз оптимального співвідношення динамічних параметрів підвіски автомобіля
Other Titles: Компьютерный анализ оптимального соотношения динамических параметров подвески автомобиля
Computer analysis of the optimum ratio of dynamic parameters of the suspension bracket of the car
Authors: Рожков, П. П.
Рожков, С. П.
Issue Date: 2013
Publisher: Харків: ХНТУСГ
Citation: Рожков П. П., Рожков С. П. Комп'ютерний аналіз оптимального співвідношення динамічних параметрів підвіски автомобіля. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 142 «Проблеми енергозабезпечення та енергозбереження в АПК України». 2013. С. 56-57.
Series/Report no.: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 142
Abstract: Проведено аналіз оптимального співвідношення жорсткості ресори та опору амортизатора автомобіля
Проведен анализ оптимального соотношения жосткости рессоры и сопротивления амортизатора автомобиля.
The analysis of an optimum ratio of rigidity of a spring and resistance of the shock-absorber of the car is carried out.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46725
ISBN: 5-7987-0176X
Appears in Collections:Випуск 142: Проблеми енергозабезпечення та енергозбереження в АПК України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_142_2013_20.pdf399.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.