Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/46725
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРожков, П. П.-
dc.contributor.authorРожков, С. П.-
dc.date.accessioned2024-02-02T13:29:26Z-
dc.date.available2024-02-02T13:29:26Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationРожков П. П., Рожков С. П. Комп'ютерний аналіз оптимального співвідношення динамічних параметрів підвіски автомобіля. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 142 «Проблеми енергозабезпечення та енергозбереження в АПК України». 2013. С. 56-57.uk_UA
dc.identifier.isbn5-7987-0176X-
dc.identifier.urihttps://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46725-
dc.description.abstractПроведено аналіз оптимального співвідношення жорсткості ресори та опору амортизатора автомобіляuk_UA
dc.description.abstractПроведен анализ оптимального соотношения жосткости рессоры и сопротивления амортизатора автомобиля.uk_UA
dc.description.abstractThe analysis of an optimum ratio of rigidity of a spring and resistance of the shock-absorber of the car is carried out.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків: ХНТУСГuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 142-
dc.titleКомп'ютерний аналіз оптимального співвідношення динамічних параметрів підвіски автомобіляuk_UA
dc.title.alternativeКомпьютерный анализ оптимального соотношения динамических параметров подвески автомобиляuk_UA
dc.title.alternativeComputer analysis of the optimum ratio of dynamic parameters of the suspension bracket of the caruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Випуск 142: Проблеми енергозабезпечення та енергозбереження в АПК України

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Visnyk_142_2013_20.pdf399.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.