Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/46425
Назва: Роль професійних стандартів у формуванні концепції навчання бакалаврів маркетингу
Автори: Савицька, Н. Л.
Дата публікації: 2020
Видавництво: Харків: ХДУХТ
Бібліографічний опис: Савицька Н. Л. Роль професійних стандартів у формуванні концепції навчання бакалаврів маркетингу. Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти: тези Другої Міжнар. наук.-метод. конф., 25 вересня 2020 р. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 166-167.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46425
Розташовується у зібраннях:Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання-забезпечення якості вищої освіти.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Synerhetychna_kontseptsiya_rozvytku_2020_166-167.pdf677.3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.