Please use this identifier to cite or link to this item: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46102
Title: Розробка концепцій інноваційного продукту на основі даних маркетингових досліджень
Authors: Корсун, С. Л.
metadata.dc.contributor.advisor: Афанасьєва, О. П.
Issue Date: 2020
Publisher: Харків: ХДУХТ
Citation: Корсун С. Л. Розробка концепцій інноваційного продукту на основі даних маркетингових досліджень. Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів вищої освіти і молодих учених, 23 жовтня 2020 р.; наук. кер. Афанасьєва О. П. Харків: ХДУХТ, 2020. С. 208-210.
URI: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/46102
Appears in Collections:Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції здобувачів вищої освіти і молодих вчених "Актуальні проблеми та перспективи розвитку України в галузі управління та адміністрування: ініціативи молоді"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualni_problemy_ta_perspektyvy_rozvytku_2020_208-210.pdf493.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.