Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4583
Назва: Управління маркетингом та економічна ефективність виробництва продукціїї
Інші назви: Fatullaeva Ya. Marketing management and economic efficiency of production.
Управления маркетингом и экономическая эффективность производства продукции.
Автори: Ломовських, Л.О.
Фатуллаєва, Я.О.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва
Бібліографічний опис: Ломовських Л.О., Фатуллаєва Я.О. Управління маркетингом та економічна ефективність виробництва продукціїї
Серія/номер: Економічні науки;№ 5
Короткий огляд (реферат): В статье проанализировано состояние производства продукции, определены основные факторы экономической эффективности, определены основные проблемы в области растениеводства, а также предложены пути их решения.
The article analyzes the state of production, the major factors of economic efficiency, the basic problems in plant and proposed solutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/4583
Розташовується у зібраннях:Вісник Харківського національного аграрного університету ім. В.В. Докучаєва серія "Економічні науки" № 5

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lomovskykh_Fatullaeva.pdf360.32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.