Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45768
Назва: Маркетинговий менеджмент на ринку продукції птахівництва України
Автори: Кирилюк, Д. А.
Науковий керівник : Галушко, В. П.
Дата публікації: 2013
Видавництво: Харків: ХНТУСГ
Бібліографічний опис: Кирилюк Д. О. Маркетинговий менеджмент на ринку продукції птахівництва України. Вісник Харківського національного технічного університету сільського господарства, Вип. 138 «Економічні науки». наук. кер. В. П. Галушко. 2013.
Серія/номер: Вісник Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка;№ 138
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано стан маркетингового менеджменту на ринку продукцй птахівництва України. Встановлено роль маркетингового менеджменту в розвитку галузі птахівництва. Розраховано очікуваний прогноз розвитку ринку м'яса птиці України.
Marketing management on Ukrainian poultry market is analyzed. The role of marketing management in poultry industry is defined. Calculated expected forecast development for the Ukrainian poultry market.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45768
Розташовується у зібраннях:Випуск 138: Економічні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Visnyk_138_2013_22.pdf642.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.