Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45397
Название: | Оптимізація розвізних маршрутів доставки молочної продукції від Агромол до торгівельної мережі фірми Посад-2 |
Авторы: | Тарасенко, Адріан Русланович |
Научный руководитель: | Войтов, В. А. |
metadata.dc.contributor.affiliation: | Державний біотехнологічний університет, Кафедра транспортних технологій і логістики |
Ключевые слова: | вантажні перевезення;транспортна задача;метод комівояжера;молочна продукція;транспортна робота;диспетчерське керування;ефективність доставки |
Дата публикации: | 2023 |
Издательство: | Харків: ДБТУ |
Библиографическое описание: | Тарасенко А. Р. Оптимізація розвізних маршрутів доставки молочної продукції від Агромол до торгівельної мережі фірми Посад-2: кваліфікаційна робота бакалавра: спец. 275 Транспортні технології; наук. кер. В. А. Войтов; Харків, 2023. 63 с. |
Краткий осмотр (реферат): | Мета роботи - підвищення ефективності, зменшення часу та зменшення витрат в процесі доставки молочної продукції від заводу виробника ТМ «Агромол» до торгівельних точок фірми «Посад-2» міста Харкова. Об'єкт дослідження – транспортні процеси доставки молочної продукції за оптимальними маршрутами. Предмет дослідження – підвищення ефективності доставки молочної продукції від заводу виробника ТМ «Агромол» до торгівельних точок фірми «Посад-2» міста Харкова шляхом застосування оптимального розвізного маршруту. Методом комівояжера вирішена транспортна задача, результатом рішення є оптимізація розвізного маршруту Посад-2 по доставці молочної продукції від фірми - виробника ТОВ «Агромол» до торгових точок м. Харкова. Порівнюючи отримані значення транспортної роботи за рік за оптимальним маршрутом, яка дорівнює 1460,92 тꞏкм та значення транспортної роботи за рік за вихідним маршрутом, яка дорівнює 1634,88 тꞏкм, зроблено висновок про зниження транспортної роботи на 10,64 %. Виконано розрахунок собівартості перевезень молочної продукції за оптимальним та вихідним маршрутами. Результати розрахунків дозволяють зробити висновки, що собівартість перевезення 1 т вантажу за оптимальним маршрутом Посад-2 складає 296,25 грн/т, за вихідним маршрутом 333,67 грн/т, що на 11,21 % меньше, ніж за вихідним маршрутом. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45397 |
Располагается в коллекциях: | 275 – " Транспортні технології" (Бакалаври) |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
2023_B_414_275-19-01_Tarasenoko.pdf Restricted Access | 14.69 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть Запрос копии |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.