Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://repo.btu.kharkov.ua/handle/123456789/45304
Название: Formation of leadership style of Generation Z
Другие названия: Формування стилю лідерства покоління Z
Авторы: Zehetner-Hirtenlehner, Daniela
Ключевые слова: Generation Z;leadership style;transformational leadership;coaching leadership;servant leadership;employer marketing;покоління Z;стиль лідерства;трансформаційне лідерство;коучингове лідерство;службове лідерство;маркетинг роботодавця
Дата публикации: 2023
Издательство: Харків
Библиографическое описание: Zehetner-Hirtenlehner D. Formation of leadership style of Generation Z. Actual problems of innovative economy and law. 2023. No. 3, pp. 79-84.
Серия/номер: Актуальні проблеми інноваційної економіки та права;№ 3
Краткий осмотр (реферат): The struggle to find and keep good employees in European companies is in full swing, and it poses a big problem on the desks of HR departments and leaders at all levels. Aside from a general shortage due to demographic developments, a new generation of future employees (Generation Z or 'Gen Z') is growing and will join the labor markets soon. A new generation, Gen Z, is entering the workforce, and companies must provide their future employees with a fitting employer value proposition. This study attempts to shed light on the features of leadership style for Gen Z. European companies have already started engaging in research to understand generational differences regarding company expectations better. The motivation of this study is to identify and categorize criteria that help to distinguish a 'perfect from an average leader' in the eyes of a Gen Z candidate. The central question of this empirical study was: 'What does Generation Z expect from its future leaders, and which leadership style fits best to these requirements to unfold the full potential of this generation?' The results show that Gen Z representatives are motivated and willing to perform. However, social and convenience factors play an essential role. The study comprises 550 pupils and students from Austrian education institutions entering the labor market in a few years. The study's findings show a shift from 'doing to being' and from 'managing to understanding'. Gen Z emphasizes social aspects like team spirit, working environment, work-life balance, and job security. Density, variety, and flexibility in the job are essential to Gen Z. Gen Z is accustomed to fast changes, which also determines their mediadominated private lives. Cross-functional jobs include job rotation, interdisciplinary tasks, tasks in groups with changing team members, etc., are exciting for Gen Z.
Боротьба за пошук і утримання хороших співробітників в європейських компаніях у розпалі і це створює велику проблему для HR-відділів і керівників усіх рівнів. Крім загального дефіциту кадрів через демографічні зміни, нове покоління майбутніх працівників (покоління Z) зростає і незабаром приєднається до ринку праці. Нове покоління, покоління Z, приходить на ринок робочої сили і компанії мають запропонувати своїм майбутнім працівникам відповідну пропозицію. Проведене дослідження намагається пролити світло на особливості стилю лідерства покоління Z. Європейські компанії вже почали брати участь у дослідженнях, щоб краще зрозуміти відмінності між поколіннями щодо очікувань компаній. Мета дослідження полягає у визначенні та класифікації критеріїв, які допомагають відрізнити «ідеального лідера від середнього» в очах кандидата покоління Z. Центральним питанням наукового пошуку було: «Чого покоління Z очікує від своїх майбутніх лідерів і який стиль лідерства найкраще відповідає цим вимогам, щоб повністю розкрити потенціал цього покоління?» Результати показують, що представники покоління Z мотивовані та готові працювати. Однак соціальні фактори та фактори зручності відіграють суттєву роль. Дослідження охопило 550 учнів і студентів австрійських навчальних закладів, які виходять на ринок праці за кілька років. Результати дослідження показують перехід від «виконання» до «буття» та від «керування» до «розуміння». Покоління Z наголошує на таких соціальних аспектах, як командний дух, робоче середовище, баланс роботи й особистого життя та безпека роботи. Щільність, різноманітність і гнучкість у роботі є важливими для покоління Z. Покоління Z звикло до швидких змін, які також визначають їхнє приватне життя, у якому домінують ЗМІ. Багатофункціональні роботи включають ротацію посад, міждисциплінарні завдання, завдання в групах зі зміною членів команди тощо, що захоплює покоління Z.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45304
ISSN: 2524-0455
Располагается в коллекциях:Випуск 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
apie_2023_3_14.pdf223.32 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.