Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45231
Назва: | Економічна природа соціальної відповідальності суб’єктів агробізнесу |
Інші назви: | Economic nature of social responsibility of agricultural entities |
Автори: | Деркач, Олександр Валерійович |
Ключові слова: | соціальна відповідальність;корпоративна соціальна відповідальність;підприємництво;суб’єкти підприємництва;суб’єкти агробізнесу;social responsibility;corporate social responsibility;entrepreneurship;business entities;agribusiness entities |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Харків |
Бібліографічний опис: | Деркач О. В. Економічна природа соціальної відповідальності суб’єктів агробізнесу. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2021. № 4. С. 39-43. |
Серія/номер: | Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 4 |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено економічну природу соціальної відповідальності суб’єктів аграрного бізнесу. Виявлено, що у сучасних економічних умовах соціальна відповідальність суб’єктів агробізнесу є системою поглядів та різних моделей вирішення економічних конфліктів соціально-економічного розвитку аграрної сфери, що має стати основою ціннісних, домінантних установок сучасної бізнес-спільноти. Зазначено, що основне значення соціальної відповідальності полягає в забезпеченні стійкості соціально-економічної системи за рахунок задоволення інтересів у зовнішньому і внутрішньому середовищі діяльності суб’єктів аграрної сфери. Масштаби соціальної активності в
аграрному бізнесі можуть істотно зрости, якщо держава буде її заохочувати та стимулювати шляхом формування сприятливого соціально безпечного середовища для діяльності підприємців. Соціальна відповідальність суб’єктів агробізнесу є важливим інструментом підвищення репутації підприємства, довіри з боку суспільства, інвестиційної привабливості, капіталізації та конкурентоспроможності аграрного виробництва. Дослідження
об'єктивних основ і форм реалізації соціальної відповідальності суб’єктів агробізнесу пов'язане з необхідністю визначення функцій та тенденцій розвитку аграрного виробництва. Практичне втілення концепції соціальної відповідальності суб’єктів агробізнесу на засадах опрацювання найбільш сучасних принципів і методичних підходів
до організації вітчизняного аграрного бізнесу вимагає прийняття інноваційних рішень з боку менеджменту та зміни парадигми мислення власників і керівництва. Зміщення ключових орієнтирів з питань максимізації прибутку та підвищення рентабельності на вирішення соціальних питань і інтелектуальну капіталізацію аграрного
виробництва у сучасних умовах постає головним чинником досягнення економічного успіху та зміцнення конкурентних позицій на ринку. Визначено принципи, що дозволяють сформувати організаційно-економічний механізм її активізації в підвищенні конкурентоспроможності суб’єктів аграрного бізнесу, дієвість, стратегічну узгодженість елементів та інструментів впливу, ефективність якого забезпечується фундаментальними принципами
поліструктурності, компліментарності, інституційної визначеності. The article considers the economic nature of social responsibility of agribusiness entities. It is revealed that in modern economic conditions the social responsibility of agribusiness entities is a system of views and different models for resolving economic conflicts of socio-economic development in the agricultural sector, which should be the basis of values, dominant attitudes of the modern business community. It is noted that the main importance of social responsibility is to ensure the stability of the socio-economic system by satisfying the interests of the external and internal environment in the agricultural sector. The scale of social activity in agrarian business can increase significantly if the state will encourage and stimulate it by creating a favorable socially safe environment for entrepreneurs. Social responsibility of agribusiness entities is an important tool for increasing the company's reputation, public trust, investment attractiveness, capitalization and competitiveness of agricultural production. Research of objective bases and forms of social responsibility realization of agribusiness subjects is connected with necessity of defining functions and tendencies of agrarian production development. The practical implementation of the social responsibility concept of agribusiness entities on the basis of developing the most modern principles and methodological approaches to the organization of domestic agrarian business requires innovative decisions by management and changing the paradigm of owners’ thinking and management. Shifting key benchmarks to maximize profits and increase profitability to address social issues and intellectual capitalization of agricultural production in modern conditions is a major factor in achieving economic success and strengthening competitive positions in the market. The principles that allow to form the organizational and economic mechanism of its activation in increasing the competitiveness of agribusiness entities, efficiency, strategic coherence of elements and instruments of influence, the effectiveness of which is ensured by the fundamental principles of polystructurality, complementarity, institutional certainty. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45231 |
ISSN: | 2524-0455 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 4 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
apie_2021_4_9.pdf | 216.75 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.