Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45188
Назва: | Управління спортивно-оздоровчою діяльністю: структура та державне регулювання |
Інші назви: | Management of sports and health activities: structure and government regulation |
Автори: | Романенко, Сергій Степанович |
Ключові слова: | державне регулювання;спортивно-оздоровча діяльність;структура управління;параолімпійський спорт;state regulation;sports;and health-improving activity;management structure;Paralympic sports |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Харків |
Бібліографічний опис: | Романенко С. С. Управління спортивно-оздоровчою діяльністю: структура та державне регулювання. Актуальні проблеми інноваційної економіки. 2021. № 2. С. 91-96. |
Серія/номер: | Актуальні проблеми інноваційної економіки;№ 2 |
Короткий огляд (реферат): | Пандемія коронавірусної інфекції показала слабкі місця в системі медицини та незадовільний стан здоров’я населення, що призвело до серйозних наслідків із демографічною ситуацію не тільки в Україні, а й у всьому світі. Саме тому населення повинно слідкувати за власним здоров’ям, різними шляхами зміцнювати його. Всім відомо,
що найпростіший шлях це заняття спортивно-оздоровчими видами діяльності. Відповідно державне регулювання та структури управління спортивно-оздоровчої діяльності в Україні є досить своєчасним та актуальним дослідженням. Метою статті є дослідження державного регулювання та структури управління спортивно-оздоровчої
діяльності в Україні відповідно до сучасних умов.
Досліджено державне регулювання та структуру управління спортивно-оздоровчої діяльності в Україні. Наведено систему державного управління сфери розвитку фізичної культури та спорту в Україні. Розкрито, що система державного регулювання спортивно-оздоровчої діяльності поділяється на центральний, регіональний, місцевий та селищний рівні. Визначено, що державне регулювання у сфері спортивно-оздоровчої діяльності відбувається шляхом формування державної політики в даній галузі, створення відповідних державних органів, фінансового, матеріально-технічного, кадрового, інформаційного, нормативно-правового та іншого забезпечення розвитку фізичної культури і спорту, а також визнання широкого самодіяльного статусу фізкультурно-спортивного руху в Україні і комплексної взаємодії державних органів з громадськими організаціями фізкультурно-спортивної спрямованості.
Наголошено, що Україна у формуванні інклюзивного суспільства здійснила значні кроки. Створення безбар’єрного середовища, формування інклюзивної освіти – все це соціалізує людей із інвалідністю. Визначено, за останні роки українські параолімпійські спортсмени завоювали значну кількість нагород та входять в п’ятірку
найсильніших команд. Наголошено на необхідності формування параолімпійського і дефлімпійського спорту як стратегічної цілі розвитку держави у сфері розвитку фізичної культури та спорту в Україні. The coronavirus pandemic has shown weaknesses in the medical system and poor health, which has severe consequences in Ukraine and worldwide. It is the responsibility of the people to ensure that their efforts strengthen them. Everyone knows that the easiest way is to do sports and health activities. State regulation and management structure of sports and health activities in Ukraine is a very temporary and relevant study. However, external factors of influence force to actualize researches of the state regulation and structure of management of sports and improving activity in Ukraine according to modern conditions. The purpose of article is to study the state regulation and management structure of sports and health activities in Ukraine under current conditions. Results. The state regulation and structure of sports management and health-improving training in Ukraine are investigated. The state management system for developing physical activities and sports in Ukraine is given. It is revealed that the state regulation system of sports and health activities is divided into central, regional, local, and urban levels. It is determined that state regulation in the field of sports and health activities is through the formation of state policy in this area, the creation of relevant government agencies, financial, logistical, personnel, information, regulatory and other support for physical activities and sports, as well as recognition of wide amateur status of physical activities and sports movement in Ukraine and complex interaction of state bodies with public organizations of physical culture and sports orientation. Conclusions. It was emphasized that Ukraine had taken significant steps in forming an inclusive society. Creating a barrier-free environment and creating inclusive education to socialize all people with limited abilities. It is determined that in recent years, Ukrainian Paralympic athletes have won many awards and they are among the five most potent teams. The need to form Paralympic and Dephlympic sports as a strategic goal of the state development in the field of physical activities and sports in Ukraine was emphasized. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.btu.kharkov.ua//handle/123456789/45188 |
ISSN: | 2524-0455 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
apie_2021_2_17.pdf | 229.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.